Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دمبله در آستانه‌ی مادریدی شدن

© Sputnik / Валерий Птаха /  مراجعه به بانک تصاویر موسی دمبله مهاجم فرانسوی
موسی دمبله مهاجم فرانسوی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پس از جدایی دیگو کاستا، اتلتیکو مادرید مجبور شد برای یافتن یک جانشین مناسب راهی بازار نقل و انتقالات شود و به جذب موسی دمبله بازیکن لیون، نزدیک شده است .

به گزارش اسپوتنیک، لوس روخي‌بلانكوس ويليان ژوزه مهاجم رئال سوسيداد را نيز در رادار خود قرار داده بود، اما سرانجام آنها تصميم گرفتند كه براي اين بازیکن فرانسوي اقدام کنند.

همانطور که مارکا روز پنجشنبه گزارش داد، دمبله در لیست بازیکنان و جانشین احتمالی به جای کاستا قرار گرفته است، مهاجم 24 ساله احتمالاً به صورت قرضی به اتلتیکو می پیوندد.

هیچ گزینه خرید اجباری در معامله دو طرف لحاظ نخواهد شد و آینده وی به عملکرد وی تا ماه جون بستگی خواهد داشت.

دمبله، که در حال حاضر از ناحیه بازو آسیب دیده است، در این فصل در لیون درخشیده است، وی 16 گل در لیگ 1 فرانسه به ثمر رسانده است و در رقابت های 2019/20 لوشامپیونه نمایش های بسیار خوبی را ارائه داده است.

​او همچنین در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل گذشته مقابل منچسترسیتی دو گل زد تا لیون بتواند آبی آسمانی پوشان منچستر را ناکام بگذارد و به نیمه نهایی چمپیونس لیگ در فصل 2019/20 صعود کند.

توافق بین لیون و اتلتیکو مادرید هنوز کامل نشده است اما شواهد نشان می دهد که توافق کلی به زودی حاصل می شود.

در صورت تأیید، اتلتیکو مهاجمی با مزایای متفاوت به بازیکنی چون لوئیز سوارز در خط حمله خود اضافه خواهد کرد.

انتظار می رفت دمبله در اواسط ماه فبروری بهبود یابد، با این حال لوس روخی بلانکوس معتقد است که او می تواند ظرف چند هفته به میادین برگردد.

بازیکن فرانسوی در فولام و سلتیک، جایی که شروع به درخشش کرد و استعداد خود را بروز داد، وی شانس خود را در خارج از فرانسه دوباره امتحان خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала