Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

استون ویلا 1 – لیورپول 4؛ برد لک‌لک‌ها به لُطفِ کرونا+ویدیو

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر لیورپول
لیورپول - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال لیورپول در دیدار برابر آستون ویلا در بازی‌ای که ویلایی‌ها بخاطر ابتلای بازیکنانش به کرونا از تیم دوم خود استفاده کرده بود، به پیروزی رسید.

به گزارش اسپوتنیک، در دور سوم رقابتهای جام حذفی انگلیس، موسوم به FA Cup، لیورپول موفق شد با نتیجه‌ی 4 بر 1 استون ویلا را شکست دهد و صعودی مقتدرانه به دور بعدی رقابت‌ها در خانه‌ی حریف داشته باشد.

در این بازی لیورپول تک گل استون ویلا را خیلی زود و با شدت پاسخ داد به طوری که نتیجه‌ی پایان بازی برای لیورپولی ها بسیار مقتدرانه بود.

رقابت‌های اف ای کاپ یا همان جام حذفی انگلیس که نسبت به جام اتحادیه از ارزش بالاتری برخوردار است، برای تیم‌ها حائز اهمیت بیشتری است.

گل اول بازی را مانه در دقیقه 4 به ثمر رساند اما در ادامه‌ی کار و در دقیقه‌ی 41، بری موفق شد یک گل برای استون ویلا به ثمر برساند و بازی در پایان نیمه‌ی اول مساوی باشد.

در نیمه‌ی دوم شاگردان یورگن کلوپ با اقتدار به بازی ادامه دادند و موفق شدند 3 گل دیگر به ثمر برسانند. این گل‌ها توسط واینالدوم، مانه و محمد صلاح به ثمر رسید تا آنفیلدی ها صعود بی دردسری را به دور بعدی رقابت‌ها جام حذفی انگلیس داشته باشند.

 به نظر می‌رسد که یورگن کلوپ به طور جدی می‌خواهد در این فصل در جام حذفی انگلیس قهرمان شود و باید دید که در ادامه‌ی مسیر چه نتایجی را بدست می‌آورد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала