Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یوونتوس 3 ساسولو 1 ؛ تعقیب صدرنشین ادامه دارد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو - یوونتوس
رونالدو - یوونتوس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال یوونتوس در شب گلزنی ستاره پرتغالی اش به روند پیروزی هایش برای رسیدن به صدرجدول سری آ ادامه داد.

 

به گزارش اسپوتنیک، در آخرین دیدار شب دوم از هفته 17 رقابت های سری آ ایتالیا تیم های یوونتوس و ساسولو در ورزشگاه آلیانس تورین به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 3 بر 1 تیم پیرلو به پایان رسید.

یوونتس در حالی به این پیروزی رسید که در نیمه اول یک بازیکن ساسولو به دلیل خطا روی فدریکو کیه زا پس از تشخیص VAR با کارت سرخ داور مواجه شد و از بازی اخراج شد.

پیرلو نیز در نیمه نخست بدشانسی آورد و دو بازیکن تیمش مک کنی و دیبالا را به دلایل مصدومیت از دست داد و مجبور به تعویض شان شد.

با شروع نیمه دوم اما یووه سرانجام به گل رسید. در دقیقه 50 دنیلو موفق شد نخستین گل بازی را برای میزبان بزند، اما ساسولو 8 دقیقه بعد با یک بازیکن کمتر موفق شد توسط دفرال دروازه یووه را باز کند.

در ادامه نیز یوونتوس از 10 نفره بودن حریف نهایت استفاده را کرد و با ایجاد فشار روی دروازه مهمان دو گل دیگر در دقایق 82 و 92 توسط رمزی و رونالدو به حریفش زد تا جدال دو تیم با حساب 3 بر 1 به پایان برسد.

به این ترتیب یوونتوس با کسب این برد خانگی 33 امتیازی شد و با یک بازی کمتر نسبت به تیم های بالاسرش و میلان 40 امتیازی در صدر، در رده چهارم جدول جای گرفت.

خلاصه بازی یووه - ساسولو

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала