Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ال کلاسیکو آنهم در یک فینال جذاب؛ زیدان و کومان جام میخواهند

© AP Photo / Emilio MorenattiEl capitán del Real Madrid, Sergio Ramos, y el capitán del Barcelona, Lionel Messi, durante 'El Clásico'
El capitán del Real Madrid, Sergio Ramos, y el capitán del Barcelona, Lionel Messi, durante 'El Clásico' - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هم زیدان و کومان انگیزه بالایی برای بردن تیم شان به فینال رقابت های سوپر جام اسپانیا را دارند.

به گزارش اسپوتنیک، دیدارهای مرحله نیمه نهایی سوپر جام اسپانیا روزهای چهارشنبه و پنجشنبه آغاز خواهد شد که طی آن تیم های بارسلونا و رئال مادرید برای فینالیست شدن به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

بارسلونا روز چهارشنبه به مصاف رئال سوسیداد خواهد رفت و در دیگر دیدار نیز پنجشنبه شب رئال مادرید به مصاف بیلبائو خواهد رفت.

رئال مادرید به دنبال تکرار قهرمانی است و بارسا هم تلاش میکند تا پس از نمایش ضعیفش در فصل گذشته و نیم فصل امسال، با بردن یک جام و قهرمانی روحیه و انگیزه را به تیمش تزریق کند.

زیدان در این مدت از رقابت ها فقط به 14 یا 15 بازیکن اعتماد کرده است و سعی کرد تا خیلی به سیتم بازی اش تغییری وارد نکند.

در مسابقه پنجشنبه زیدان به دلیل محرومیت نمیتواند از کارواخال استفاده کند و به احتمال زیاد از وازکز در دفاع راست استفاده کند.

از طرف دیگر بارسلونا با یک فرم خوب به نیمه نهایی سوپر جام رسیده و پس از سه پیروزی متوالی ارزشمند در لالیگا با درخشش مسی که این تیم را به طور رسمی وارد کورس قهرمانی در بالای جدول کرد، حالا به دنبال فینالیست شدن است. به نظر میرسد سیستم 4-3-3 را به خوبی در تیمش پیاده کرده و این تغییر سرانجام جواب داده است.

با این حال هم رئال و هم بارسا تلاش میکنند تا رقبای خود را شکست دهند تا یک ال کلاسیکوی جذاب در فینال سوپرجام اسپانیا را شاهد باشیم.

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала