Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ما همه امیدواریم او جای خالی مسی را پر کند

© AP Photo / Manu Fernandez/PoolЛионель Месси наблюдает за четвертьфинальным матчем Лиги чемпионов между ФК Барселона и Бавария Мюнхен на стадионе Луз (14 августа 2020). Лиссабон
Лионель Месси наблюдает за четвертьфинальным матчем Лиги чемпионов между ФК Барселона и Бавария Мюнхен на стадионе Луз (14 августа 2020). Лиссабон - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سامائول اتوئو بازیکن سابق تیم ملی کامرون و باشگاه بارسلونا آنسو فاتی را بهترین گزینه برای پر کردن خالی مسی در بارسا میداند.

به گزارش اسپوتنیک، در شب و روزهایی که موضوع رفتن مسی از بارسا بسیار داغ است و بسیاری معتقدند او در پایان فصل از بارسا جدا خواهد شد، ساموئل اتوئو بازیکن پیشین بارسلونا جانشین او را انتخاب کرد.

اوتوئو که در زمان هدایت پپ گواردیولا زوج خط حمله این تیم را تشکیل میدادند در مصاحبه ای با Sport Bible گفت، آنسو فاتی است ستاره آینده بارسلونا است که میتواند پا رو پای مسی بگذارد.

وی در این رابطه گفت: "من فکر می کنم او یکی از بازیکنان آینده م هم باشگاه است، او همین حالا هم  کارهای خارق العاده ای انجام می دهد، بنابراین من فکر می کنم باشگاه باید برای حفظ او همیشه تلاش کند. ما همه امیدواریم که او جایگزین مسی شود ".

این بازیک با پیراهن بارسا در 43 بازی پنج پاس گل و 13 گل به ثمر رسانده است و درخشش باعث شد تا به تیم ملی اسپانیا نیز دعوت شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала