Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال با 200 میلیون آماده شکار امباپه است+عکس

© AP Photo / David Ramos Kylian Mbappe
 Kylian Mbappe - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منبع نزدیک به باشگاه رئال مادرید میگوید این باشگاه تلاش هایش را برای جذب ستاره ملی پوش پی اس جی در تابستان شدت خواهد بخشید.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه اسپانیایی AS با انتشار عکس این ستاره فرانسوی روی جلدش اشاره کرده که انتقال امباپه به رئال دم به دم نزدیک تر میشود و مدیران مادریدی گام های جدی تری را برای خرید کیلیان برداشته اند.

طرف مادریدی معتقد است که هزینه جذب امباپه می تواند از 150 میلیون یورو (135 میلیون پوند) تا 222 میلیون (200 میلیون پوند) باشد، زیرا پی اس جی قیمتی که برای خرید نیمار به بارسا پرداخت شده است را روی این ستاره اش گذاشته است.

گفته می شود دستمزد سالانه امباپه در پاریس 21 میلیون یورو (19 میلیون پوند) است که آ اس در این گزارشش می گوید رئال نیز قادر به پرداخت آن است.

از سویی دیگر AS هچنان معتقد است رئال مطمئن است که امباپه خودش نیز خواهان انتقال به مادرید است. آنها ادعا می کنند که رئیس باشگاه فلورنتینو پرز با مالکان قطری پاری سن ژرمن دیدار داشته و برای این انتقال اقداماتی را نیز انجام داده است.

البته رئال مادرید کماکان امیدوار است وضعیت مالی اش نسبت به سال گذشته بخاطر آسیب های وارده کرونا ویروس بهتر شود تا کار این انتقال سخت نشود.

همچنین آ اس گفته مادرید نیاز به فروش شش بازیکن تیمش دارد تا زمینه جذب امباپه را فراهم کند.

گرت بیل که در حال حاضر به صورت قرضی در تاتنهام توپ میزند، دنی سبایوس که فعلا به صورت قرضی در آرسنال حضور دارد، ایسکو و همچنین لوکا جوویچ، براهیم دیاز و مارسلو شش بازیکنی است که رئال روی فروش آنان حساب باز کرده است.

امباپه که قراردادش در تابستان 2022 با پاریسی ها تمام میشود و هنوز هم قرارداد جدیدی را به این تیم امضا نکرده است در این فصل 17 گل در 25 بازی برای پی اس جی و تیم ملی فرانسه به ثمر رسانده است.

View this post on Instagram

A post shared by Diario AS (@diarioas)

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала