Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

صلاح در لیورپول خوشحال است و جایی نمی‌رود

© REUTERS / NEIL HALLاللاعب المصري الدولي، محمد صلاح، في مباراة ليفربول ضد برايتون، 28 نوفمبر/ تشرين الثاني 2020
اللاعب المصري الدولي، محمد صلاح، في مباراة ليفربول ضد برايتون، 28 نوفمبر/ تشرين الثاني 2020 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فابینیو تاوارس هافبک دفاعی برزیلی لیورپول معتقد است که هم‌تیمی‌اش محمد صلاح علی‌رغم شایعات اخیر در این تیم ماندنی خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، فابینیو معتقد است که محمد صلاح علیرغم شایعاتی مبنی بر آمادگی این بازیکن برای ترک لیورپول در این تیم بسیار خوشحال و راضی به نظر می‌رسد.

آینده صلاح در ماه‌های گذشته و پس از این که او احتمال حضورش در رئال مادرید یا بارسلونا را رد نکرد به موضوعی داغ تبدیل شد.

گفته می‌شود ناراحتی اصلی این بازیکن از عدم اهدای بازوبند کاپیتانی به او در دیدار برابر میدتیلند در لیگ قهرمانان سرچشمه گرفته است.

کلوپ ماه گذشته شایعات مربوط به تصمیم ستاره تیمش برای جدایی از باشگاه را رد کرد و فابینیو نیز مدعی شده که هیچ نشانه‌ای مبنی بر تلاش این بازیکن برای ترک لیورپول ندیده است.

​او به بینی‌من اسپورت گفت: " نام بازیکنان بزرگ همیشه در شایعات به چشم می‌خورد. صلاح برای لیورپول بازی می‌کند که یکی از بزرگترین باشگاه‌های دنیاست. بنابراین لینک شدن او به سایر باشگاه‌ها خصوصا در لیگ‌های دیگر کاملا طبیعی است. به هرحال او به نظر من کاملا خوشحال است و از عملکردش در این فصل رضایت دارد. توقع او از خودش خیلی بالاست، دوست دارد بهترین باشد و به تیمش کمک کند. او در رختکن با همه حرف می‌زند و شوخی می‌کند. "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала