Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سوسیه‌داد 1 – بارسلونا 1؛ تراشتگن یک تنه بارسا را فینالیست کرد

© AFP 2023 / Miguel Ruiz / FC BarcelonaИгрок FC Barcelona Марк-Андре тер Стеген во время тренировки в Сан-Хуан Деспи, Испания
Игрок FC Barcelona Марк-Андре тер Стеген во время тренировки в Сан-Хуан Деспи, Испания - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در شبی که مسی به علت مصدومیت نتوانست در نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا شرکت کند، مارک آندره ترشتگن دروازه بان آلمانی با توپگیری هایش در جریان بازی و درخشش در ضربات پنالتی جای خالی لئو را پر کرد.

به گزارش اسپوتنیک، اولین دیدار نیمه‌نهایی سوپرجام اسپانیا بین بارسلونا نایب‌قهرمان لالیگا و رئال‌سوسیداد فینالیست جام حذفی برگزار شد که پس از تساوی یک-یک در 120 دقیقه، این کاتالان‌ها بودند که 3 بر 2 در ضربات پنالتی برنده شدند و به فینال رسیدند.

دی‌یونگ دقیقه 39 با ضربه سری زیبا برای بارسا گلزنی کرد، اما دقیقه 51 این گل را اویارزابال از روی نقطه پنالتی جبران کرد.

در ضربات پنالتی دمبله، پیانیچ و پوچ برای بارسا گل زدند و ضربات دی‌یونگ و گریزمن هدر رفت.  برای سوسیه‌داد نیز بائوتیستا، اویارزابال و ژوزه ضربات‌شان را تبدیل به گل نکردند و مرینو و یانوزای پنالتی‌های‌شان را به تور دروازه بارسا رساندند.

دروازه بان آلمانی بارسلونا در دقایق پایانی وقت اضافه درخشان بود و توپگیری بی نظیرش در مقابل ضربه کاشته یانوزای نقشی کلیدی در کشیده شدن کار به ضربات پنالتی داشت. ترشتگن در ضربات پنالتی هم دو توپ را مهار کرد تا بدرخشد. 

حالا بلوگرانا باید منتظر مشخص شدن برنده بازی بیلبائو و رئال مادرید بماند که فردا شب برگزار می شود. بارسا شاید در فینال مقابل رئال مادرید قرار بگیرد و کومان فرصتی طلایی برای انتقام گرفتن از زیدان پس از شکست در ال کلاسیکوی لالیگا خواهد داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала