Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اطمینان کومان از بارسایی شدن دو بازیکن هم وطنش

© AP Photo / Joan MonfortBarcelona's head coach Ronald Koeman gives instruction inside the box team area during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Real Sociedad at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, Dec. 16, 2020.
Barcelona's head coach Ronald Koeman gives instruction inside the box team area during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Real Sociedad at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, Dec. 16, 2020. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رونالد کومان سرمربی بارسا "مطمئن" است که می تواند جورجینیو واینالدوم و ممفیس دیپای را در این تابستان به صورت رایگان به خدمت بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک، گفته می شود رونالد کومان سرمربی هلندی بارسا از این که دو بازیکن هم وطنش در تابستان به جمع شاگردانش اضافه خواهند شد، اطمینان دارد.

اریک گارسیا مدافع منچسترسیتی نیز دیگر هدف اصلی کومان در تابستان است که ظاهرا انتقال او به نیوکمپ نزدیک ده است.

با این حال موندو دپورتیوو گزارش داده است كه كومان برای پیوستن واینالدوم و دپای به تیمش کاملا امیدوار است، زیرا قرارداد این دو بازیکن در تابستان تمام میشود و آنها بازیکن آزاد خواهند بود.

قرارداد واینالدوم با لیورپول در تاریخ 1 جون تمام می شود و او نیز پیشنهاد تمدید را رد کرده است.

دپای نیز چنین شرایطی دارد و در پایان فصل هیچ قراردادی با لیون نخواهد داشت.

این بازیکن 26 ساله از زمان بدشانسی اش در منچستر یونایتد و پیوستن به لیگ فرانسه در مجموع بسیار تأثیرگذار بوده و در 157 بازی 65 گل به ثمر رسانده و 48 پاس گل داده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала