Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مشکل مسی پول نیست، او میخواهد دوباره قهرمان اروپا شود

© REUTERS / ALBERT GEAMessi-Maradona
Messi-Maradona - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خوآن لاپورتا نامزد انتخابات ریاست بارسلونا معقد است به دلیل رابطه خوبی که از گذشته با مسی دارد، احتمال دارد حضور او بتواند مسی را برای ماندن در بارسا متقاعد کند.

به گزارش اسپوتنیک، قرارداد مسی با بارسا در پایان فصل به پایان میرسد و گزارش ها حاکی از آن است که این فوق ستاره آرژانتینی در تابستان آتی بارسا را ترک خواهد کرد و به تیم دیگری خواهد رفت.

با ین حال لاپورتا که خیلی ها او را شانس اول ریاست جدید بارسلونا میدانند، خوشبین است که می تواند مسی را برای ماند در بارسا راضی کند.

لاپورتا که در آستانه انتخابات باشگاه در مورد برنامه هایش توضیح میداد، به برنامه ال لارگوئرو Cadena SER گفت: مشکل مسی پول نیست، او می خواهد بار دیگر قهرمان لیگ قهرمانان شود."

"من طرح و پروژه ای برای بارسا دارم که اگر به مسی بگویم، راضی میشود و نظرش عوض خواهد شد.

اما این را هم بگویم که "او را نمی توان مانند فصل های گذشته فریب داد. من فکر می کنم نسبت به سایر نامزدها دارم در خصوص رابطه ام با مسی فرق دارد، زیرا ما از قبل رابطه خوبی با هم داریم.

​لاپورتا در خصوص مربیگری احتمالی ژاوی در بارسا نیز گفت: او قطعا روزی مربی بارسا خواهد شد، اما فعلا نباید به کومان فشاری وارد کرد.

به همین دلیل مبارزات وی یک طرح عملی برای مقابله با مشکلات مالی بلوگرانا را پیشنهاد کرده است.

نامزد انتخابات بارسا در خصوص ضررهای هنگفت باشگاه و راه های جلوگیری آن نیز صحبت کرد و از برنامه هایش برای پرداخت بدهی های سنگین تیم گفت.

لاپورتا گفت: "سه برنامه مشخص برای سازماندهی و پرداخت بدهی های سنگین دارم تا اوضاع اقتصادی باشگاه برگردد.

وی گفت: همه مشکلات را نباید به گردن کرونا بی اندازیم. تیم های دیگر هم این مشکل را داشتند، اما بایرن مونیخ و رئال مادرید شرایط مالی بهتری دارند.

با تمام اینها انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا در تاریخ 24 جنوری برگزار خواهد شد و انتظار میرود، لاپورتا همان طور که در بیشتر نظرسنجی ها پیشتاز است، جانشین بارتومئو شود.

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала