Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی: آرسنال دروازه‌بان خرید+عکس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر آرسنال
آرسنال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دروازه‌بان استرالیایی باشگاه برایتون با امضای قراردادی قرضی به تیم فوتبال آرسنال پیوست.

به گزارش اسپوتنیک، متئو رایان دروازه‌بان تیم فوتبال برایتون هو آلبیون که سابقه‌ی بازی برای تیم فوتبال والنسیا را نیز در کارنامه دارد با امضای قراردادی قرضی تا پایان فصل عضو بازیکنان توپ‌چی‌های شمال لندن شد.

View this post on Instagram

A post shared by Arsenal Official (@arsenal)

این بازیکن 28 ساله از زمان امضای قرارداد با تیم ساحل جنوبی در سال 2017، 124 بازی انجام داده است.
مدیر فنی ادو باشگاه آرسنال می‌گوید: "مت یک دروازه‌بان باتجربه و یک استعداد ثابت در لیگ برتر است و همچنین در بین بازیکنان ملی پوش زیادی در استرالیا بازی کرده است. مت با تجربه و دانش بازی در بالاترین سطح، تیم ما را بیشتر تقویت خواهد کرد.
"پس از انتقال اخیر مت مَی‌سی به هایبرنیان، مت رقابت بسیار خوبی را با برند لنو ارائه می‌دهد و از دروازه‌بان های ما حمایت مثبت می كند و ما مشتاقانه منتظر هستیم كه او به سرعت در آرسنال وارد صحنه شود و بازی کند."
میکل آرتتا سرمربی تیم فوتبال آرسنال نیز گفت: "ما مت را از طریق بازی های او در فصل های اخیر با برایتون بسیار خوب می شناسیم و او کیفیت بالاتری را به تیم ما می آورد. مت دارای تجربه لیگ برتری بسیار خوب است و بیش از 100 بار در لیگ بازی کرده است، این چیزی است که به نفع ما در داخل و خارج از زمین است. ما از مت در آرسنال استقبال می کنیم و مشتاقانه منتظر همکاری در این فصل با او هستیم. "
مت در سیدنی متولد شد و بین سال های 2009 تا 2013 در تیم های بلک تاون سیتی و سنترال کاست مارینرز در استرالیا بازی کرد، قبل از اینکه به اروپا برود و بیش از 100 بازی در کلوب بروژ بلجیم انجام داد. در سال 2015 او به والنسیا در اسپانیا پیوست، و در آنجا دو فصل را سپری کرد، که البته در زمان حضور در والنسیا وی بصورت قرضی دوباره به فوتبال بلجیم و خنک در این کشور برگشته بود.
مت 59 بازی ملی برای تیم ملی استرالیا انجام داده و در جام های جهانی فیفا 2014 و 2018 و همچنین جام ملت‌های 2015 و 2019 آسیا بازی کرده است. او در مسابقات 2015 که در استرالیا برگزار شد، جایزه بهترین دروازه بان را به دست آورد.
متئو راین در آرسنال پیراهن شماره 33 را خواهد پوشید.
در همین حال به نقل از صفحه‌ی رسمی بخش فوتبالی بلیچر ریپورت و بر اساس ادعای فابریتزیو رومانو خبرنگار ورزشی مطرح و کارشناس نقل‌وانتقالات اسکای اسپورتس، انتقال قرضی مارتین اودِگارد هافبک نارویایی رئال مادرید به آرسنال تا ساعاتی دیگر تکمیل خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала