Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تأیید محرومیت دو جلسه‌ای مسی؛ غیبت لئو مقابل الچه

© REUTERS / ALBERT GEABarcelona's Lionel Messi looks dejected
Barcelona's Lionel Messi looks dejected - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
محرومیت لیونل مسی فوق ستاره‌ی آرجنتینی بارسلونا بعداخراج در جدال در مقابل تیم فوتبال اتلتیک بیلبائو در بازی پایانی ابر جام اسپانیا برای دو بازی تایید شد.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی کاپیتان بارسلونا که در فینال سوپر جام اسپانیا در مقابل اتلتیک بیلبائو به دلیل ضربه‌زدن به آسی‌یِر ویالیبره مهاجم اتلتیک بیلبائو که گل دوم و تساوی‌بخش شاگردان مارسلینیو گارسیا تورال را در مقابل بارسلونا در دقابق پایانی نیمه دوم به ثمر رسانده بود، برای نخستین بار با پیراهن بلوگرانا کارت سرخ دریافت کرد و از زمین بازی اخراج شد؛ حالا با محرومیت دو جلسه‌ای روبرو شده است.

بارسلونا در آخر هفته به مصاف الچه می رود و مسی برای بارسلونا در دسترس نخواهد بود.

بارسلونا به کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال اسپانیا متوسل شده بود تا محرومیت مسی را لغو کند، اما آنها بحث‌های باشگاه کاتالان را رد کرده و محرومیت دو بازی را حفظ کرده اند.

قسمت اول این محرومیت در بازی پنجشنبه شب کوپا دل ری برابر کورنیا سپری شد که انتظار نمی‌رفت مسی بازی کند. اکنون، بخش دوم این ممنوعیت هنگام تقابل بلوگرانا از الچه در این یکشنبه انجام می‌شود.

سپس این مهاجم می‌تواند برای بازی کوپا دل‌رَی بارسلونا در وسط هفته آینده برگردد. آنها در قرعه کشی امروز جمعه حریف شان را برای 16 تیم پایانی خواهند شناخت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала