Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمسخر لوگوی جدید اینتر توسط کاپیتان سابق+عکس

© REUTERS / STEFANO RELLANDINIایکاردی
ایکاردی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مائورور ایکاردی مهاجم و کاپیتان پیشین تیم فوتبال اینتر لوگوی جدید اینتر که شباهتی به لوگوی این بازیکن دارد را مسخره کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ‌همزمان با انتشار اخباری مبنی بر تغییر لوگوی تیم اینتر از ماه مارچ، مائورو ایکاردی هم تصمیم به انتخاب یک لوگو گرفته است.

 قرار شده لوگوی جدید باشگاه اینتر با تاکید بر 2 حرف I و M طراحی شود. حالا هم مائورو ایکاردی که از این ماجرا باخبر شده تصمیم به انتخاب یک لوگوی برای تصویر جدید پروفایل اینستاگرامش گرفته و با آن به اینتری‌ها طعنه زده است.

ایکاردی یکی از محبوب‌ترین بازیکنان اینتر بود که در این تیم به شدت می‌درخشید و به بازوبند کاپیتانی نرآتزوری هم رسید.

 او اما در اواخر دوران حضورش در شهر میلان با هواداران اینتر اختلاف پیدا کرد زیرا آن‌ها اعتقاد داشنتد همسرش برای او حاشیه ایجاد می‌کند و او تمرکز کافی را ندارد.

​در نهایت این بازیکن با دلخوری از اینتر جدا شد و آثار این دلخوری هنوز هم در رفتارش واضح است. حالا او در اقدامی عجیب تصمیم به تغییر تصویر پروفایل اینستاگرامش کرده است.

​ اول نام کوچک و نام خانوادگی او با حروفی که اینتر می‌خواهد با آن‌ها لوگو طراحی کند یکی است و ایکاردی با اطلاع از این مسئله تصویری طعنه آمیز را روی پروفایل خود گذاشته است.

نکته جالب اینجاست هواداران تصویر اصلی لوگوی ایکاردی را پیدا کرده‌اند که اصلا این لوگو برای ایکاردی طراحی نشده و او از یک سایت به طور پیش فرض آن را کپی کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала