Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سانچو فن دِ بیک دوم می‌شود

© AP Photo / Lars BaronJadon Sancho in action for Borussia Dortmund
Jadon Sancho in action for Borussia Dortmund - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دیمیتار برباتوف مهاجم بلغارستانی پیشین منچستریونایتد می‌گوید که لزومی برای خرید جیدون سانچو توسط شیاطین سرخ احساس نمی‌شود.

به گزارش اسپوتنیک، برباتوف بازیکن سابق سرخ‌های شهر منچستر می‌گوید که شیاطین سرخ نیازی به جیدون سانچو ندارد. اوله گونار سولسشر در تابستان 2020 از سانچو به عنوان مهمترین هدف نقل و انتقالاتی تیمش نام برده بود اما موفق به جذب این جوان انگلیسی نشدند. برباتوف در مورد احتمال این انتقال گفت:

"من شایعاتی در مورد جیدون سانچو می خوانم که منچستر یونایتد می تواند او را جذب کند. در نظر بگیریم که سانچو را جذب کردند اما کجا می خواهند از او بازی بگیرند؟ بازی های زیادی در لیگ اروپا و جام حذفی هستش اما این بازی ها برای دونی فن ده بیک هم هست. او می تواند فن ده بیک شماره دو در تیم شود. سانچو بازیکن خوبی است اما فقط استعدادها را در تیمتان جمع می کنید. شما نمی توانید سانچو را به خدمت بگیرید و کنار بگذارید. او بازیکن خوبی است و تبدیل به سردرد می شود؛ به هواداران نمی توانید حتی بگویید که او را استراحت دادین. این صحبت ها را از روی تجربه ام می گویم."

​او ادامه داد:

"هنوزم فکر نمی کنم این اتفاق رخ دهد. در حال حاضر باید برای سولسشر و بازیکنان فعلی اعتبار قائل شویم. او شرایط تیم را مساعد کرده است. او تعادل را با بازیکنانی ایجاد کرده است که هیچ شکایتی ندارند و این کار مشکلی است. تاکنون تصمیمات صحیح اتخاذ کرده است. اگر سانچو به تیم دیگر یا رقیب های باشگاه بپیوندد هم هیچ ضربه محکمی نخواهد بود؛ سر الکس فرگوسن به راحتی از بازیکنان می گذشت؛ چون هیچ بازیکنی را بالاتر از باشگاه نمی دانست. این عقیده هنوز هم باید رعایت شود."
برباتوف در مورد جسی لینگارد هم صحبت کرد و گفت:

"جسی لینگارد بازی نمی کند و منطقی است که به فکر پیدا کردن تیم دیگری باشد. اوله گونار نشان داده است که به او اعتقاد ندارد و با وجود علاقه ای که لینگارد به باشگاه دارد، باید به فکر جدایی باشد. او در تیم ملی حضور داشته و برای برگشت به تیم ملی باید جدا شود. وضعیت او منحصر به فرد است. بازیکنان جوان تر از او هم انتظار دارند. مراحل رشد لینگارد شاید متوقف شده باشد. او نیاز دارد که بازی کند و من پیشنهادم این است که در انگلستان بماند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала