Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چراغ سبز پوگبا برای ماندن در منچستر؛ با یونایتد قرارداد دارم و با باشگاه صحبت هم خواهم کرد

© AFP 2023 / Pool / Sascha SteinbachПолузащитник английского футбольного клуба "Манчестер Юнайтед" Поль Погба на тренировке в Кельне, Германия
Полузащитник английского футбольного клуба Манчестер Юнайтед Поль Погба на тренировке в Кельне, Германия  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پُل پوگبا ستاره خط میانی منچستریونایتد از امکان ماندن در شایطین سرخ خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، پل پوگبا، هافبک فرانسوی باشگاه منچستریونایتد تا سال 2022 با این تیم قرارداد دارد و مدیربرنامه های او تایید کرده است که این هافبک 27 سال در تابستان آتی از این باشگاه جدا خواهد شد.

حالا اما پل پوگبا، هافبک فرانسوی منچستریونایتد راجع به آینده خود در این باشگاه صحبت می کند و می گوید:

من هنوز هم قرارداد دارم، در اینجا حضور داشته و از بازی خود لذت می برم. همه می دانند که یک سال دیگر از قرارداد من با منچستریونایتد باقی مانده است. قصد دارم با باشگاه صحبت کنم و ببینم که اوضاع از چه قرار است. هدف من کسب جام و پیروز شدن است. تنها چیزی که به آن فکر می کنم، کسب پیروزی است. 

​پوگبا معتقد است که منچستریونایتد با وجود صدرنشینی هنوز موفق به کسب دستاورد خاصی نشده است:

"طی 6 ماه آتی، خواهان شنیدن چنین صحبت هایی هستیم: "منچستریونایتد عملکرد فوق العاده‌ای در فصل جاری داشته است و بهترین تیم لیگ بوده است." این همان چیزی است که خواهان شنیدنش هستیم. نمی خواهیم که مردم بگویند: "منچستریونایتد عملکرد خوبی داشته اما موفق به کسب هیچ چیزی نشده است." لیورپول موفق به کسب جام شده است اما ما موفق به انجام این کار نشده ایم، بنابراین هنوز هم از آن ها عقب تر هستیم و پشت سر آن ها قرار داریم. هنوز موفق به کسب چیزی نشده ایم و باید به سخت کوشی و پیشرفت خود ادامه دهیم.  "

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала