Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راموس به جدایی از رئال نزدیک و از رفتن به پی اس جی دور شد

© REUTERS / Sergio PerezSergio Ramos, futbolista de Real Madrid
Sergio Ramos, futbolista de Real Madrid - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منبع نزدیک به رئیس باشگاه پاری سن جرمن به ابراز علاقه این تیم به جذب سرخیو راموس واکنش نشان داد و پیشنهاد نجومی پاریس را رد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، در هفته‌های اخیر خبرهای زیادی درباره ابراز علاقه پاری سن جرمن به جذب سرخیو راموس به گوش رسیده است.

Полуфинал ЛЧ Реал Мадрид - Бавария Мюнхен  - اسپوتنیک افغانستان
افزایش احتمال جدایی راموس از رئال؛ کاپیتان در آستانۀ جدایی پس از 16 سال

راموس قرارداد خود را با رئال مادرید تمدید نکرده است و به نظر می‌رسد که به دنبال جدایی از تیم است. از پاری سن جرمن به عنوان مشتری اصلی این بازیکن یاد می‌شود.

شرایط قرارداد سرخیو راموس در رئال مادرید تا حدودی به یک سریال ادامه دار در این باشگاه تبدیل شده است. هنوز هیچ خبری از توافق قبل از به پایان رسیدن قرارداد کاپیتان در ماه جون وجود ندارد.

این بازیکن 34 ساله همیشه با رئیس باشگاه فلورنتینو پرز رابطه نزدیک داشته؛ اما تا کنون این قرارداد را تمدید نشده است.

با این حال، دو طرف در طول مذاکرات فعلی در مواضع مخالف قرار دارند، لوس بلانکوس برای تمدید قرارداد کوتاه مدت بازیکنان قدیمی تر بودجه ای ندارد.

فلورنتینو پرز قبلاً ستاره هایی زیادی را از دست داده و اصلا برای تمدید قرارداد با اسطوره های باشگاه اصراری نداشته است از هیرو گرفته تا فیگو، رائول، کاسیاس و حتی کریستیانو رونالدو؛ همه با بی میلی پرز برای تمدید قرارداد روبرو شده اند و اکنون مثل اینکه نوبت راموس رسیده است.

​در همین حال یک منبع نزدیک به ناصر الخلیفی، رییس باشگاه پاری سن جرمن درباره جذب راموس گفت: "اخباری که در این زمینه درباره راموس به گوش می‌رسد درست نیست. در خبرها آماده است که پاری سن جرمن حاضر است که سالانه 20 میلیون یورو به راموس بدهد اما این رقم حتی بالاتر از حقوق ام‌باپه است. این اخبار ساده و پیش پا افتاده است و اصلا صحت ندارد."

راموس از لیگ جزیره، بوندسلیگا و سری A هم پیشنهادهای دارد و این احتمال زیاد است که در پایان فصل کهکشانی‌ها را ترک کند و راهی تیم دیگری شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала