Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ایسکو منتظر پیشنهاد و ترک رئال است

© REUTERS / Peter CziborraIsco
Isco - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گزارش‌ها حاکی از آن است که ایسکو هافبک هجومی رئال مادرید اندیشه خروج از لوس بلانکوس را در سر می‌پروراند.

به گزارش اسپوتنیک، تا سه روز آینده پنجره نقل و انتقالات زمستانی در اروپا بسته خواهد شد و شاید اودگارد و یوویچ تنها بازیکنانی نباشند که در زمستان از رئال می روند.

در حال حاضر نزدیکان ایسکو احتمال جدایی وی در دو روز آینده را رد نمی کنند هر چند که می دانند جدایی وی با توجه به فرصت کم باقی مانده تا پایان نقل و انتقالات مشکل است.

در حقیقت جدایی اودگارد باعث شده تا رئال در حال حاضر فقط پنج هافبک داشته باشد که فعلا والورده مصدوم است. در چنین شرایطی منطقی نیست که باشگاه اجازه جدایی ایسکو را بدهد. اما به هر صورت نزدیکان وی احتمال پیشنهاد لحظه آخری را رد نمی کنند.

​ایسکو اولین بازیکنی بود که خواستار جدایی از رئال در زمستان شد اما نکته این جاست که باشگاه ترجیح می دهد که فروش وی به صورت قطعی باشد و نه قرضی.

 رئال انتظار دارد که از فروش ایسکو 40 میلیون یورو درآمدزایی کند و با توجه به این که فقط یک سال و نیم تا پایان قراردادش مانده، برنامه ای برای قرض دادنش وجود ندارد.

به هر صورت به احتمال فراوان ایسکوی 28 ساله در تابستان از رئال جدا خواهد شد. او در سال پایانی قراردادش قرار خواهد داشت و راه جدایی به رویش باز است. ایسکو در دو تا از چهار فینال چمپیونزلیگ اخیر رئال فیکس بوده و در 321 بازی در رئال 51 گل زده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала