Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پی‌اس‌جی با نقض قوانین فیر پلی مالی فقط می‌تواند مسی را جذب کند

© REUTERS / Juan MedinaCartel de Joan Laporta en las inmediaciones del estadio Santiago Bernabéu (Madrid)
Cartel de Joan Laporta en las inmediaciones del estadio Santiago Bernabéu (Madrid) - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس پشین باشگاه بارسلونا و نامزد انتخبات آینده این باشگاه می گوید باشگاه فرانسوی ضرر قابل توجهی داشته است و احتمالا نخواهد توانست از پس هزینه هایی انتقال لیونل مسی بربیاید.

به گزارش اسپوتنیک، چندی پیش لئوناردو، مدیر ورزشی پاری سن جرمن، در گفت و گویی عنوان کرده بود که پاری سن جرمن نیز در جمع باشگاه های بزرگی که شرایط مسی را دنبال می کنند، قرار دارد.

اما خوان لاپورتا، نامزد انتخابات ریاست بارسلونا بار دیگر به باشگاه پاری سن جرمن به دلیل تعقیب شرایط لیونل مسی برای امضای قرارداد با او، تاخت و عنوان کرد این باشگاه اگر بتواند مانند سالهای قبل، قوانین فیرپلی مالی را بشکند، می تواند فوق ستاره آرژانتینی بلوگرانا را نیز به خدمت بگیرد.

​لاپورتا که در انتخابات 17 حوت باشگاه بارسلونا خود را کاندیدا کرده است گفت:

"به نظر من این کار و اظهار نظر، نامناسب بود و در حالت کلی، بی تجربگی آن ها در این سطح را می رساند. آن ها هنوز باید چیزهای زیادی در دنیای فوتبال بیاموزند. با این حال من نمی دانم واکنش آن ها غریزی بود یا یک خطای ارتباطی، اما در حالت کلی، من همیشه به باشگاه های دیگر احترام گذاشتم. من نمی دانم که پاری سن ژرمن می تواند مسی را به خدمت بگیرد یا خیر. شاید اگر آن ها بار دیگر قوانین فیرپلی مالی را نقض کنند، این اتفاق محقق شود. آن ها سال گذشته ضررهای بزرگی داشتند و کنجکاو خواهم شد که بدانم آیا برای امضای قرارداد با مسی، قوانین را بار دیگر خواهند شکست یا خیر. امیدوارم در صورتی که چنین اتفاقی رخ دهد، یوفا و فیفا واکنش قاطعی نشان دهند و دادگاه حکمیت ورزش، در خصوص رای دهی، تعلل نکند. "

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала