Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برونو فوق‌العاده است؛ اما نه در مقابل تیم‌های بزرگ

© REUTERS / CARL RECINEبرونو فرناندس ستاره منچستریونایتد
برونو فرناندس ستاره منچستریونایتد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پل اسکولز معتقد است که عملکرد ناامیدکننده برونو فرناندز در برابر شش تیم بزرگ قدیمی لیگ برتر انگلیس برای منچستریونایتد باعث نگرانی است.

به گزارش اسپوتنیک، فرناندز از زمان جدایی از اسپورتینگ لیسبون و حضور در یونایتد با 55 میلیون یورو در جنوری 2020 باعث ایجاد تغییر و تحول در این تیم بوده است.

او در 53 دیدار ابتدایی خود در تمامی رقابت‌ها 28 گل به ثمر رسانده و 18 پاس گل نیز ارسال کرده است.

با این حال او در 6 دیدار قبلی موفق به گلزنی برای تیم اوله گونار سولشر نشده که آخرین آنها دیدار شب گذشته برابر آرسنال بود که با تساوی بدون گل به پایان رسید.

​اسکولز در گفتگو با پرمیر لیگ پرودکشن در این باره اظهار داشت: " وقتی در برابر شفیلد مشکل داری و شکست می‌خوری و سپس برابر تیمی با نام بزرگ قرار می‌گیری باید پیروز شوی‌. اما آنها نتوانستند راهی برای رسیدن به پیروزی پیدا کنند. برونو فرناندز در تک تک موقعیت‌ها ناامیدکننده ظاهر شد. او آماری عالی در گلزنی و ارسال پاس گل دارد اما فکر می‌کنم در 5 بازی اخیر برابر تیم‌های بزرگ نه گل زده و نه پاس گل ارسال کرده است. این بسیار نگران کننده و دلیل شرایط فعلی یونایتد است. من می‌دانم که آنها در جایگاه خوبی هستند اما در شرایطی نیستند که شما فکر کنید قهرمان لیگ خواهند شد. "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала