Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جام حذفی آلمان؛ دورتموند با شکست پادربورن یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک شد

© AP Photo / Lars BaronJadon Sancho in action for Borussia Dortmund
Jadon Sancho in action for Borussia Dortmund - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.02.2021
عضو شوید
تیم فوتبال بوروسیا دورتموند با کسب پیروزی 3 بر 2 مقابل پادربورن در رقابت های دی‌اف‌بی پوکال شانس قهرمانی خود را افزایش دادند.

به گزارش اسپوتنیک، در دور سوم از رقابت‌های جام حذفی آلمان، دورتموند موفق شد با نتیجه سه بر دو پادربورن را شکست دهد و راهی دور بعدی رقابت‌ها شود.

در این بازی دورتموند در طول نود دقیقه به نتیجه دو بر دو رسید، برای دروتموند در این مسابقه در وقت های قانونی امره چان در دقیقه 6 و جیدون سانچو در دقیقه 16 موفق به گلزنی شدن دو گل های پادربورن نیز توسط یولیان یوست‌وان و پرینس اوسَی اوسو از روزی نقطه پنالتی در دقایق 79 و 90 گلزنی کردند.

بعد از تساوی در وقت های قانونی بازی به وقت های اضافه کشیده شد. در وقت های اضافه، ارلینگ هالند در دقیقه 95 گل سوم را برای زنبور ها به ثمر رساند تا این تیم راهی دور بعدی رقابت‌ها شود.

دورتموندی ها سال هاست که در لیگ آلمان شانسی برای قهرمانی ندارند چرا که بایرن مونیخ کاملا بر بوندسلیگا مسلط شده است و سال‌هاست که به طور پیاپی در آن قهرمان می‌شود.

در واقع پس از سه گانه‌ای که بایرن مونیخ در فصل گذشته برد، اکنون دورتموند این شانس را دارد تا قهرمان شود و در این مرحله هم با نتیجه سه بر دو پادربورن را شکست داد.

اکنون بورسیا دورتموند که در این فصل سرمربی خود را هم عوض کرد می‌خواهد در جام حذفی آلمان به تلاش خود برای قهرمانی ادامه دهد و شانس های خود را در این تورنومنت داشته باشد.

در این فصل از رقابت‌های جام حذفی آلمان، بایرن مونیخ دچار حذف زود هنگام شده است و دورتموند شانس بالایی برای قهرمانی دارد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала