Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کورئا به مسی: به اتلتیکو بیا

© REUTERS / Albert GeaLionel Messi, futbolista argentino
Lionel Messi, futbolista argentino - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.02.2021
عضو شوید
کورئا ستاره آرژانتینی اتلتیکو در مورد شرایط خودش و تیمش صحبت کرد و البته از مسی دعوت کرد که فصل بعد به اتلتیکو برود.

به گزارش اسپوتنیک، قرارداد مسی با اتلتیکو در پایان فصل به اتمام می رسد و می تواند آزادانه مقصد بعدی خود را انتخاب کند. حالا کورئا در این باره می گوید:" درهای اتلتیکو به روی مسی باز است."

وی در مورد لوئیز سوارز مهاجم اروگوئه ای اتلتیکو هم صحبت کرد:" او بازیکن فوق العاده ایست. کافی است که به او یک نصفه موقعیت بدهید و کار خود را می کند. درک نمی کنم که بارسلونا چطور اجازه داد که مهاجمی همچون سوارز جدا شود. "

کورئا در مورد سیمئونه سرمربی تیمش هم صحبت کرد:" رقابت با رئال و بارسا خیلی مشکل است. فکر نمی کنم که سیمئونه دفاعی باشد چرا که همیشه در بازیها می خواهد که گل بزنیم و حمله کنیم. قطعا می توان فکر کرد که روزی می تواند سرمربی تیم ملی آرژانتین شود."

این بازیکن در مورد  احتمال بازگشت به تیم ملی آرژانتین هم صحبت کرد :" امیدوارم روزی به تیم ملی آرژانتین برگشتم. لیگ آرژانتین؟ طرفدار روساریو سنترال هستم و دوست دارم روزی در آن جا بازی کنم."

اتلتیکو در حال حاضر با ده امتیاز اختلاف با رئال و بارسا و البته با یک بازی کمتر، صدرنشین جدول لالیگاست و به نظر می رسد که قهرمانی آنها در لیگ اسپانیا پس از هفت سال تقریبا قطعی است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала