Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گرانادا – بارسلونا؛ به یاد 62 سال پیش و قهرمانی در مادرید

© AFP 2023 / LLUIS GENEبارسلونا اف سی
بارسلونا  اف سی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.02.2021
عضو شوید
تیم فوتبال بارسلونا امشب در ادامه مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری در زمین گرانادا به مصاف این تیم خواهد رفت.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا پس از درخشش چند هفته اخیر در لالیگا و در حالی که دو تیم قدرتمند شهر مادرید نیز در این رقابت ها حضور ندارند، شانس اول قهرمانی رقابت ها محسوب میشود.

اتلتیکومادرید در اوایل جام حذف شد و رئال هم هفته گذشته از کوپا دل ری کنار رفت تا همه چیز برای قهرمانی تیم کومان در این مسابقات هموار باشد.

به نظر میرسد قهرمانی در لالیگا با توجه به روندی که اتلتیکومادرید دارد، کار آسانی برای بارسا نباشد، هر چند این تیم حالا از قعر جدول فاصله گرفته و هم امتیاز با رئال تیم دوم جدول است.

کومان نیز به خوبی میداند که برای بقا در بارسا باید به هیچ عنوان به فکر حذف از کوپا دل ری نباشد.

پس پیش بینی میشود سرمربی هلندی تیمش را با تمام قوا وارد زمین گرانادا خواهد کرد تا با دست پر و صعود به نیمه نهایی به بارسلون برگردد.

گرانادا زمانی تیمی بود که بیشتر رقبا از آن میترسیدند، زیرا این تیم با مارتینز به غول کش معروف شده بود.

هر چند بارسا در رقابت های لالیگا چند هفته پیش در استادیومی که امشب هم به میدان خواهند رفت، 4 بر 0 شکست دادند، اما بارسایی ها که تازه به روند خوبی دست پیدا کرده اند به خوبی میدانند که اگر به حریف فرصت بدهند و اشتباهات اول فصل را مرتکب شوند، به سرنوشت رئال و اتلتیکو دچار خواهند شد.

البته آندلسی ها به فکر انتقام از بارسا نیز هستند، آخرین بار دو تیم در فینال کوپا دل ری در سال 1959 به مصاف هم رفتند که بارسا با نتیجه 4 بر 1 موفق به شکست حریفش شده است.

گرانادا برای بازی امشب لوئیز میلا و ماکسیم گونالونس رابه دلیل مصدومیت و یانگل هررا را به دلیل ابتلا به کرونا در اختیار ندارد و به نظر میرسد نبود این سه بازیکن، از لحاظ فنی و تاکتیکی کار را برای مارتینز و شاگردانش سخت خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала