Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

از رونالدو نمی‌ترسم

Manuel Neuer, portero alemán - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.02.2021
عضو شوید
مانوئل نویر دروازه‌بان آلمانی بایرن مونیخ می‌گوید به دلیل شناسایی خوبش از کریستیانو رونالدو، ترسی از رویارویی با این بازیکن ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، نویر در جدیدترین گفت و گوی خود درباره دوئل با رونالدو و تجربیاتی که در دوران کاری‌اش داشته صحبت کرده است.

مانوئل نویر، دروازه‌بان تیم بایرن مونیخ رویارویی با بازیکنانی چون کریستیانو رونالدو را یک چالش خاص می‌داند. او که در طول دوران کاری اش مقابل ستارگان زیادی هم قرار گرفته دوئل با رونالدو را ترسناک نمی‌داند زیرا چند بار مقابل او بازی کرده و طبق گفته خودش رونالدو را می‌شناسد.

نویر در گفت و گو با 51 magazine درباره رویارویی با رونالدو گفته: تفاوت این است که من رونالدو بهتر از بقیه می‌شناسم زیرا دوئل‌های زیادی داشته‌ایم و هنگامی که مقابل تیم او بازی می‌کنیم نمی‌گویم ای وای، رونالدو مقابل من بازی می‌کند و من باید بترسم.

​نویر 34 ساله که سابقه قهرمانی جهان را هم دارد، در ادامه درباره ذهنیتی که در دوران کاری‌اش کسب کرده اضافه کرد: یک مهاجم در تیم، اولین مدافع است و این را همه می دانند. این روزها یک دروازه‌بان هم اولین مهاجم است.

دروازه‌بان آلمانی بایرن مونیخ که در بازی با پا مهارت زیادی دارد و همواره پشت مدافعان را پوشش می‌دهد: من از این طریق در مصرف انرژی برای تیم صرفه جویی می‌کنم و یکی از جنبه‌های مثبت این حرکت ذخیره انرژی است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала