Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

طعنه توییتر بارسا به رئال و بیل+عکس

© AFP 2023 / Damien MeyerНападающий сборной Уэльса Гарет Бэйл со своей дочерью на Евро-2016 во Франции
Нападающий сборной Уэльса Гарет Бэйл со своей дочерью на Евро-2016 во Франции - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.02.2021
عضو شوید
پس از خوشحالی بعد از گل آنتوان گریزمن در دیدار شب گذشته تیمش برابر گرانادا، اکانت توییتر بارسلونا با انتشار عکس خوشحالی گریزمن که حالت ضربه بازی گلف را دارد، به گرت بیل که معمولا این بازی را نسبت به رئال و بعد از تیم ملی کشورش ولز، ارجعیت میداد، طعنه زده است.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا با درخشش گریزمان توانست شکست دو بر صفر مقابل گرانادا را در دقایق پایانی با پیروزی در وقت اضافه بازی کند.

صفحه توئیتر بارسا در پیامی در صفحه توییترش پس از صعود به نیمه نهایی کوپا به رئال مادرید کنایه زد. صفحه توئیتر بارسلونا تصویری از گریزمان منتشر کرد که از یکی از گلهایش طوری خوشحالی می کند که انگار در حال ضربه زدن به توپ با چوب گلف است.

صفحه توئیتر بارسلونا در توصیف این تصویر نوشته بود:" بارسلونا، کامبک، گلف، به این ترتیب." در حقیقت کنایه صفحه توئیتر بارسلونا مربوط به زمانی است که گرت بیل بازیکن ولزی رئال مادرید زمانی که سال گذشته با تیم ملی کشورش به یورو صعود کرد، پرچمی با این عنوان را به دست گرفت:"ولز، گلف و رئال مادرید، به این ترتیب." این پرچم با جنجال های زیادی مواجه شد و بسیاری از رئالی ها از این که بیل در اقدامی عجیب ولز و گلف را بالاتر تیمشان دانسته، عصبانی شدند.

​البته بارسلونا خیلی سریع این پیام جنجالی را از صفحه توئیترش حذف کرد و این توئیت را با همین تصویر اما بدون توضیح جنجالی منتشر کرد. بارسلونا و کومان فعلا با حذف گرانادا نفس راحتی کشیدند اما باید دید که در مراحل بعدی مسابقات چه خواهند کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала