Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جشن تولد 36 سالگی با کیک پرتغالی+عکس

© REUTERS / Jon NazcaПортугальский футболист Криштиану Рональду с возлюбленной Джорджиной Родригес на красной дорожке церемонии вручения премии MTV Europe Music Awards 2019
Португальский футболист Криштиану Рональду с возлюбленной Джорджиной Родригес на красной дорожке церемонии вручения премии MTV Europe Music Awards 2019  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.02.2021
عضو شوید
کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی دنیای فوتبال روز گذشته 36 ساله شد و به طور ساده این تولد را با خانواده جشن گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس، به تازگی 36 شده است. او همچنان در این سن عملکرد خوبی دارد و در ترکیب بیانکونری‌ها می‌درخشد.

رونالدو در تیم ملی پرتغال هم اهداف بلندپروازانه‌ای دارد و فاصله چندانی تا شکستن رکورد علی دایی و تبدیل شدن به بهترین گلزن کل تاریخ بازی‌های ملی ندارد.

اما رونالدو تولد 36 سالگی خود را کاملا ساده و بدون حاشیه و دردسر برگزار کرد. او در این روز به عنوان تفریح به همراه نامزد خود به برف‌بازی و اسنوموبیل سواری مشغول شد و پس از آن هم شب را به همراه فرزندان خود و جورجینا رودریگز سپری کرد و مشغول خوردن کیک تولد خود شد.

 این کیک که برای تولد 36 سالگی فوق ستاره پرتغالی یوونتوس تدارک دیده شده است، به شکل پرچم پرتغال است و در واقع به نظر می‌رسد که عشق رونالدو به کشورش پرتغال و تیم ملی این کشور باعث شده تا کیک او هم به همین شکل ترتیب داده شود و در حقیقت رونالدو به عنوان یک قهرمان در کشور پرتغال، کیک تولدی به شکل پرچم کشورش و به عشق تیم ملی پرتغال که کاپیتانش است، دارد.

باید دید عملکرد رونالدو در بازه 36 سالگی تا 37 سالگی به چه شکل خواهد بود و او کم کم به پایان خط می‌رسد یا همچنان در اوج باقی می‌ماند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала