Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی از دست پی اس جی خسته شده است

© AP Photo / Joan MonfortLeo Messi, futbolista argentino
Leo Messi, futbolista argentino - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.02.2021
عضو شوید
لیونل مسی که قراردادش در در ماه جون به پایان می رسد، از شایعات درباره آینده خود و حدس و گمان برای ترک بارسا و پیوستن به پی اس جی یا تیمی دیگر خسته و ناامید شده است.

به گزارش اسپوتنیک، پاری سن جرمن باشگاهی است که در این اواخر با مسی ارتباط زیادی داشته است و گفته می‌شود که مقصد احتمالی و بعدی مسی این تیم خواهد بود.

لئوناردو مدیر روزشی تیم فرانسوی قبلاً ادعا کرده بود که باشگاه پاریسی سعی در جذب مسی دارد.

سپس صحبت‌ها و نظر مستقیم آنخل دی ماریا در رسانه‌ها منتشر شد، که حتی باعث واکنش رونالد کومان سرمربی بارسا، خوان لاپورتا و ویکتور فونت نامزدان ریاست باشگاه شد.

در همین حال مسی می‌داند که اکنون زمان صحبت در مورد این مسائل نیست و از حدس و گمان ها خسته شده است، به خصوص اینکه در رقابت های لیگ قهرمانان بارسلونا قرار است به زودی به مصاف پی اس جی برود.

​این مسئله کاملا واضح است که تصمیم مسی قبل از پایان فصل گرفته نخواهد شد و تا پایان فصل جاری باید شایعات پیوند مسی به تیم های مختلف آن هم به بهانه های مختلف را باید تحمل کرد.

علاوه بر این، مسئله انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا، حتی ممکن است بتواند لئو را متقاعد کند که در بلوگرانا باقی بماند نیز وجود دارد.

مسی تا زمانی که سخنان رئیس جدید و آینده بارسلونا را نشنود، به هیچ پیشنهادی گوش نخواهد داد.

مسی باور دارد که مسئله تمدید قراردادش به پول ربطی ندارد، بلکه بیشتر بخشی از یک پروژه ورزشی است که متمرکز بر پیروزی و مدیریت صحیح باشگاه است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала