Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یونایتد 3 اورتون 3 ؛ کام شیاطین سرخ در آخرین لحظات تلخ شد

© REUTERS / CATHERINE IVILLSoccer Football - Premier League - Manchester United v West Bromwich Albion - Old Trafford, Manchester, Britain - November 21, 2020
Soccer Football - Premier League - Manchester United v West Bromwich Albion - Old Trafford, Manchester, Britain - November 21, 2020  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.02.2021
عضو شوید
تیم فوتبال منچستریوینایتد در دیداری خانگی هفته 23 در آخرین لحظات بازی برد را با تساوی عوض کرد.

به گزارش اسپوتنیک، تیم های منچستریونایتد و اورتون در اخرین بازی شب اول از هفته 23 رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه الترافورد به مصاف هم رفتند که این دیدار پرگل با تساوی 3 بر 3 به پایان رسید.

در این جدال شیاطین سرخ با گل های دقایق 24 و 45 فرناندز و کاوانی نیمه اول را پیروز به رختکن رفتند.

با شروع نیمه دوم آبی پوشان اورتون با گل های دوکوره و خامس که در دقایق 49 و 52 و در فاصله 2 دقیقه به ثمر رسید به بازی برگشتند و جدال را به تساوی کشاندند.

چند دقیقه بعد این یونایتد بود که دوباره به گل رسید. این بار اسکات مک تومینی در دقیقه 70 روی یک ارسال و ضربه سری تماشایی اش گل سوم را برای یونایتد به ثمر رساند تا شاگردان اوله بار دیگر از حریف خود پیشی بگیرند.

اما این پایان کار نبود، زیرا در وقت های اضافی این دیدار و در حالی که یونایتد منتظر ویسل پایان بازی بود، کلورت لوین روی نا هماهنگی خط دفاع سرخ پوشان گل مساوی را به ثمر رساند تا یونایتد با از دست دو امتیاز این بازی بهترین فرصت را برای تیم همشهری یعنی سیتی قرار دهد.

در جدال حساس و مهم این هفته امشب از ساعت 21 به وقت کابل تیم های سیتی  لیورپول به مصاف هم خواهند رفت.

خلاصه بازی یونایتد – اورتون  

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала