Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان: جراحی زانوی راموس باید انجام میشد، با شخصیت بودیم و پیروز شدیم

© REUTERS / Juan MedinaZinedine Zidane
Zinedine Zidane - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.02.2021
عضو شوید
زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید پس از پیروزی سخت اما ارزمند تیمش در زمین هوئسکا در خصوص این دیدار و این که چرا سرخیو راموس تصمیم به عمل جراحی زانویش گرفت، توضیح داده است.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته تیم فوتبال رئال مادرید در حالی که یک بر صفر از میزبانش هوئسکا پیشی گرفت، با درخشش و دبل رافائل واران فرانسوی بازی را دو بر یک برد و سه امتیاز سخت اما فوق العاده ارزشمندی را به خود اختصاص داد.

تیم زیدان در حالی این برد را به دست آورد که هشت بازیکن این تیم به دلایل مختلف در ترکیب تیم حضور نداشتند که مهم ترین آن سرخیو راموس بود.

با این حال زیدان در نشست خبری پس از پیروزی برابر هوئسکا به سوالات خبرنگاران پاسخ داد و در ابتدا به توضیحات در خصوص جراحی زانوی راموس کاپیتان تیمش پرداخت که دیروز موفقانه انجام شد.

زیدان گفت: "این جراحی برای او مهم بود و باید انجام میشد. او از امروز دوران ریکاوری اش را شروع میکند و امیدواریم هر چه زودتر به ترکیب تیم برگردد.

راموس که از تاریخ 14 جنوری و دیدار سوپرکاپ اسپانیا برابر بیلبائو از میادین دور است، پیش بینی میشود بین 6 تا 8 هفته از میادین دور باشد.

سرمربی فرانسوی رئال در خصوص پیروزی تیمش برابر هوئسکا نیز گفت:"این یک پیروزی بسیار مهم برای ما بود، زیرا به دنبال گرفتن سه امتیاز این بازی بودیم."

"ما با شخصیت بازی کردیم و میخواهیم همین روند را در بازی های بعدی مان هم ادامه دهیم.

"شخصیتی که نشان دادیم مهم بود. ما همیشه باید به این فکر کنیم که میتوانیم هر نتیجه ای را تغییر بدهیم.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала