Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بنزما: رئال به مسیر قهرمانی برگشته است، ما بهترین باشگاه جهان هستیم

© YouTube.comبنزما
بنزما - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.02.2021
عضو شوید
کریم بنزما مهاجم رئال مادرید میگوید، این تیم با برتری شب گذشته برابر ختافه به کورس قهرمانی برگشته است.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته تیم فوتبال رئال مادرید در دیداری معوقه از هفت اول رقابت های لالیگا میزبان ختافه بود که در نهایت این مسابقه با برتری دو بر صفر تیم زیدان به پایان رسید.

بنزما و مندی دو گلزن تیم زیدان در این بازی بودند. رئال مادرید با کسب این پیروزی اختلافش را با اتلتیکومادرید صدر نشین جدول به 5 امتیاز کاهش داد.

با این تفاوت که اتلتیکو نیز دو بازی نسبت به سایر تیم ها کمتر دارد و در صورت پیروزی و کسب 6 امتیاز از این دو بازی عقب افتاده اش، میتواند فاصله خوبی را در صدر جدول ایجاد کند.

با این حال کریم بنزما پس از گلزنی دیشب برای تیمش و پیروزی ارزشمند رئال برابر ختافه معتقد است رئال مادرید پس از کاهش اختلاف امتیاز با اتلتیکو به عدد  پنج، به کورس و رقابت برای عنوان قهرمانی برگشته است.

این در حالیست که اتلتیکو روز دوشنبه در مقابل سلتاویگو به تساوی رضایت داد و همین موضوع حالا باعث امیدواری تیم های تعقیب کننده صدرنشین لیگ، مخصوصا رئال ادرید شده است.

بنزما که دیشب یازدهمین گلش در لالیگا برای رئال مادرید را به ثمر رساند پس از پایان بازی به موی استار گفت» گل خوبی زدم، چون پاس خوبی به من ارسال شد. من فکر میکنم با این پیروزی با کورس قهرمانی برگشتیم. ما همین طوری ادامه خواهیم داد و میخواهم در هر بازی بهتر شویم. تا پایان فصل اتفاقات زیادی رخ میدهد و فاصله های بیشتری ایجاد خواهد شد، ما باید تمام بازی ها را ببریم، چون هر مسابقه یک فینال است. اعتماد به نفع ما بالاست چون رئال بهترین باشگاه جهان است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала