Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

از هر 16 نفر در دنیا یک نفر طرفدار رونالدو است

© REUTERS / MASSIMO PINCAНападающий "Ювентуса" Криштиану Роналду после победы в итальянской Серии А (1 августа 2020). Турин
Нападающий Ювентуса Криштиану Роналду после победы в итальянской Серии А (1 августа 2020). Турин - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.02.2021
عضو شوید
تعداد دنبال کنندگان کریستیانو رونالدو در شبکه‌های اجتماعی به نیم میلیارد نفر رسید و یوونتوس در نظر دارد که برای استفاده از این پلتفرم در زمینه بازاریابی قرارداد او را تمدید کند.

به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو در اینستاگرام با 261 میلیون دنبال کننده یکی از معدود افراد با بیشترین دنبال کننده‌ها در این شبکه اجتماعی محسوب میشود.

صفحه او در فیس بوک نیز 125 میلیون لایک و 147 میلیون دنبال کننده دارد و در توییتر نیز 91 میلیون نفر او را دنبال می‌کنند، حتی کانال یوتیوب او که 4 سال است هیچ مطلب جدیدی منتشر نکرده نیز یک میلیون دنبال کننده دارد.

جورجینا، نامزد او، نیز هواداران بسیار زیادی دارد و با کسب 24 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام یکی از سریع‌ترین رشدها را در بین اعضای این شبکه اجتماعی است.

​مجموع درآمد رونالدو از حامیان مالی حتی از درآمد او از طریق ورزش حرفه‌ای نیز بسیار بیشتر تخمین زده شده است.

مدیران یوونتوس همچنین با خورخه مندس، مدیر برنامه این بازیکن، نیز تماس گرفته‌اند تا قرارداد رونالدو را 12 ماه دیگر تمدید کنند. قرارداد فعلی او تا تابستان 2022 است.

این در حالی است که شاید این باشگاه نتواند رقم مدنظر این بازیکن را به دلیل شرایط مالی ناشی از شیوع ویروس کرونا تامین کند.

جمعیت جهان حدود 8 میلیارد نفر است و کریستیانو رونالدو با نیم میلیارد فالوور در شبکه های اجتماعی ثابت ساخته است که تقریبا از هز 16 نفر یکی در شبکه های اجتماعی وی را دنبال می کنند.

البته باید این مسئله را درنظر داشت که تمام جمعیت جهان دسترسی به اینترنت و شبکه های اجتماعی ندارند و فقط نیمی از مردم کره زمین (تقریباً 51 درصد) به شبکه های اجتماعی دسترسی دارند و حتی میتوان گفت که از هر 8 نفر در شبکه های اجتماعی یک نفر طرفدار رونالدو است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала