Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیکه در مورد صحبت‌های خود باید محتاط باشد

© REUTERSرونالدو کومان
رونالدو کومان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.02.2021
عضو شوید
رونالد کومان در واکنش به اظهارات جرارد پیکه درباره حمایت داوران از رئال مادرید مدعی شد که افراد باید در اظهارنظر درباره این موضوع محتاط‌تر باشند.

به گزارش اسپوتنیک، مدافع قدیمی بارسلونا چند روز قبل در مصاحبه‌ای مدعی شده بود که اکثر داوران اهل مادرید هستند و به همین دلیل از رئال مادرید نیز حمایت می‌کنند و این موضوع واکنش‌های بسیاری را به دنبال داشت.

سرمربی هلندی بارسلونا معتقد است که در این گونه اظهارات باید محتاط‌تر عمل کرد. کومان در پاسخ به سوالی درباره اظهارات پیکه در کنفرانس خبری خود گفت: " او تجربه کافی برای مطرح کردن مواردی که می‌خواهد را دارد اما باید در اظهارنظر درباره داوران محتاط بود چون اظهارات کوچک می‌تواند مشکلاتی اینجا کند. می‌توان انتقاد کرد اما باید احترام را حفظ کرد تا جریمه‌ای صورت نگیرد. "

​کومان سپس درباره صحنه مشکوکی که در کوپا دل ری برابر سویا روی جوردی آلبا رخ داد گفت: " این صحنه پنالتی و داخل محوطه جریمه بود. من نمی‌فهمم چرا کمک داور ویدیویی دخالت نکرد. داور گفت که این ضربه آزاد است اما همه به من گفتند که پنالتی بوده است. "

او در واکنش به سوالی درباره نیمار و دیدار برابر پاری سن ژرمن تاکید کرد که اولویتش دیدار روز شنبه برابر آلاوز است: " نیمار بازیکن آلاوز نیست بنابراین این سوال به روز دوشبه مربوط است نه امروز. شکی ندارم که بازیکنان من روز آلاوز تمرکز دارند. این مهمتر از بازی پی اس جی است. ما بازی به بازی پیش می‌رویم. تغییرات زیادی نخواهیم داشت و تیمی به زمین خواهیم فرستاد که قابلیت پیروزی داشته باشد. درباره بازیکنانی که تازه از بند مصدومیت رها شدند همان روز تصمیم خواهیم گرفت. آنها باید ریکاوری کنند و من دوست ندارم در استفاده از آنها ریسک کنم. "

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала