Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رکوردهایی که با رفتن راموس نمی‌شکنند

© REUTERS / MARCELO DEL POZOSpain's Sergio Ramos during the warm up before the match
Spain's Sergio Ramos during the warm up before the match  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.02.2021
عضو شوید
قرارداد سرخیو راموس با رئال مادرید در حال اتمام است و باید دید که در نهایت این بازیکن در لوس بلانکوس ماندنی خواهد شد یا اینکه به تیم دیگری خواهد رفت.

به گزارش اسپوتنیک، حدود چهار ماه تا پایان قرارداد راموس با رئال مادرید مانده است و به نظر می رسد که کم کم باید آماده جدایی کاپیتان شویم. راموس پیشنهاد تمدید قرارداد با کاهش دستمزد را نپذیرفته و مدیران رئال هم حاضر نیستند که پیشنهاد خود را عوض کنند.حالا مارکا در گزارشی به این نکته اشاره کرده که راموس با رفتن از رئال در تابستان 2021 نمی تواند برخی رکوردها را در برنابئو بشکند:

1- رکورد بازی در تاریخ رئال مادرید: راموس در حال حاضر چهارمین بازیکن تاریخ رئال از نظر تعداد بازی با 668 بازی است که رائول با 741 ، کاسیاس با 725 و سانچیس با 710 بازی را بالاتر از خود دارد.اگر راموس قراردادش را دو ساله تمدید کند قطعا تا 2023 این رکورد را خواهد شکست.

2-رکورد دار فصل حضور در رئال مادرید: راموس در حال حاضر شانزدهمین فصلش در رئال را سپری می کند که اگر دو ساله تمدید می کند با خنتو و میگل آنخل با 18 فصل برابری می کند و از کاسیاس و رائول نیز عبور خواهد کرد.

3- پرافتخارترین بازیکن تاریخ رئال مادرید: راموس در حال حاضر با 22 جام دومین بازیکن پرافتخار تاریخ رئال در کنار مارسلو است. پاکو خنتو با 23 جام بالاتر از آنهاست. اگر امسال یک یا دو جام باقی مانده را ببرند، از خنتو عبور می کنند اما ممکن است که این اتفاق رخ ندهد.

4- رکورد دار فصل های کاپیتانی:راموس از سال 2015 با رفتن کاسیاس کاپیتان اول رئال شد. رکورد تاریخ رئال در میان کاپگیتان ها در اختیار خنتو با 9 فصل کاپیتانی است. چندو با هشت، کسادا و رائول با هفت فصل در رده های بعدی هستند. راموس تا کنون شش فصل کاپیتان بوده و در صورت تمدید دو ساله می تواند به هشت فصل برسد.

5- رکورد دار دقایق در میان رئالی ها در لالیگا: راموس در حال حاضر 43900 دقیقه در لالیگا داشته و فقط 98 دقیقه تا رائول فاصله دارد. بویو با 48.717 و کاسیاس با 45.684 دقیقه در رده های بعدی هستند. رکورد تاریخ لالیگا متعلق به زوبیزارتا با 55746 دقیقه است. راموس با تمدید دو ساله می تواند از بویو عبور کند و به رکورد تاریخ در میان رئالی ها برسد. او برای رسیدن به کاسیاس به 19 بازی کامل نیاز دارد و برای رسیدن به بویو به 55 بازی کامل. البته رسیدن به زوبیزارتا بعید است چرا که به 113 بازی کامل نیاز خواهد داشت.

6- کاپیتانی در برنابئوی جدید : استادیوم برنابئوی جدید در تابستان 2022 آماده می شود. پروژه ای شیک و باشکوه که حقیقتا حیف است که اسطوره ای نظیر راموس با بازوبند کاپیتانی آن را افتتاح نکند. از سویی اگر راموس در همین تابستان از رئال برود فرصت وداع به هوادارانی که ماه هاست به استادیوم ها نرفته اند را از دست می دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала