Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دفاع کومان از مدیران بارسا؛ وضعیت بد اقتصادی را درک میکنم

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر رونالد کومان سرمربی جدید بارسلونا Футбол. Отборочный матч Евро-2020. Белоруссия - Нидерланды
رونالد کومان سرمربی جدید بارسلونا  Футбол. Отборочный матч Евро-2020. Белоруссия - Нидерланды - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.02.2021
عضو شوید
رونالد کومان سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در خصوص ناکامی مدیران تیمش در خصوص جذب اریگ گارسیا به خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته روزنامه مارکا گزارش داد که مدیریت بارسلونا به درخواست کومان برای جذب یک بازیکن در بازار زمستانی گوش نداده است و این موضوع شاید باعث شود، بارسا در این فصل هیچ جامی کسب نکند.

بارسا با پرداخت 3 میلیون یورو میتوانست اریگ گارسیا مدافع مد نظرش از سیتی را به خدمت بگیرد، اما مشکلات مالی اجازه این انتقال را نداد.

زیرا بارسا منتظر است تا گارسیا در پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد به این تیم ملحق شود، مشروط بر این که سیتی او را برای ماندن در اتحاد راغب نکند.

بارسا در حالی فرصت جذب گارسیا را از دست داد که در خط دفاع به شدت مشکل دارد و دوری پیکه و مصدومیت های متوالی امتیتی نیز کار این تیم را به شدت سخت کرده است.

در همین حال کومان ادعا می کند به باشگاه در خصوص جذب یک مدافع مرکزی اطلاع دادم، اما کسی به حرف من گوش نکرد.

سرمربی بارسلونا به خبرنگاران گفت: "من به باشگاه گفتم كه ما نیاز به جذب یک بازیکن جدید در خط دفاع داریم، اما خوب من به هر تصمیم باشگاه احترام می گذارم."

"من نمیخواهم از گذشته صحبت کنم، من باشگاه را به دلیل مشکلات اقتصادی درک میکنم و به تصمیم های شان احترام دارم.

ولی با توجه به تلفات بازیکن در این فصل، بد شانسی بخاطر مصدومیت های متوالی ما فاقد مدافع میانی هستیم و آنچه نیاز داشتیم را تقویت نکردیم.

سرمربی بارسلونا در ادامه گفت: "به دلیل مصدومیت های متوالی مدافعی تیمش، بارسا عملکرد خوبی در خط دفاع نداشته است."

سرمربی آبی اناری ها در ادامه گفت: گارسیا اگر قرارداد جدیدی با سیتی امضا نکند، در تابستان به بارسا خواهد آمد.

پس از مصدومیت پیکه، کومان از کلمنت لنگلت و رونالد آراوخو 21 ساله در پست دفاع میانی استفاده میکرد، اما آرائوخو نیز چهارشنه مصدوم و خانه نشین شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала