Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو به یووه: مارسلو را بخرید

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو و مارسلو
رونالدو و مارسلو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.02.2021
عضو شوید
کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس می خواهد که با بهترین شریک و رفیقش در رئال مادرید یعنی مارسلو دوباره هم تیمی شود.

به گزارش اسپوتنیک، سان گزارش داده است که مهاجم پرتغالی از مدیران یوونتوس خواسته است تا دفاع چپ برزیلی را به خدمت بگیرند.

البته این اولین باری نیست که ستاره پرتغالی چنین درخواستی از مدیران یوونتوس دارد چرا که فصل گذشته نیز همین را از آنها خواسته بود.

 در آن زمان مذاکرات میان باشگاه ایتالیایی و مارسلو خوب پیش نرفت اما در حال حاضر شرایط مارسلو در رئال کاملا متفاوت است. نه رئال  و نه بازیکن برزیلی مشکلی با جدایی ندارند و به همین خاطر رفتنش قطعی به نظر می رسد.

در حال حاضر رئال مادرید برای  فصل آینده در پست دفاع چپ روی فرلاند مندی و سرجیو رگیلون حساب می کند.دومی محصول آکادمی رئال است که به اورتون رفته اما بند خرید 45 میلیونی در قراردادش دارد و می تواند به رئال برگردد.

مارسلو در این فصل فقط در ده تا از 28 بازی حضور پیدا کرده و مجموعا 838 دقیقه بازی کرده است. قرارداد مارسلو با رئال در سال 2022 به اتمام خواهد رسید. او کاپیتان دوم و یکی از مورد احترام ترین بازیکنان تاریخ رئال با 517 بازی، 38 گل  و 101 پاس گل است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала