Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مبلغ درخواستی پی‌اس‌جی برای امباپه مشخص شد

© REUTERS / Stephane MaheSoccer Football - Ligue 1 - Nantes v Paris St Germain - The Stade de la Beaujoire - Louis Fonteneau, Nantes, France - October 31, 2020 Paris St Germain's Kylian Mbappe during the warm up before the match
Soccer Football - Ligue 1 - Nantes v Paris St Germain - The Stade de la Beaujoire - Louis Fonteneau, Nantes, France - October 31, 2020 Paris St Germain's Kylian Mbappe during the warm up before the match  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.02.2021
عضو شوید
نشریه لوپاریزین مبلغ درخواستی پاریسن جرمن را برای فروش کیلیان امباپه منتشر کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، لوپاریزین گزارش داده است که خرید امباپه با توجه به شرایط کرونا و بحران مالی برای هیچ باشگاهی در تابستان بعدی امکان پذیر نخواهد بود.

در حقیقت با وجود آن که امباپه به سال پایانی قراردادش می رسد، پی اس جی برای فروختنش 200 میلیون یورو می خواهد. از سویی این بازیکن هم انتظار دارد که دستمزدش به سالی 30 میلیون یورو برسد چرا که در حال حاضر سالی 21 میلیون یورو دریافت می کند.

در حال حاضر یکی از گزینه های منطقی این است که امباپه راضی شود که قراردادش را با پی اس جی تمدید نکند و در سال 2022 رایگان به رئال بیاید اما قطعا پی اس جی همه تلاشش را انجام می دهد تا این اتفاق نیافتد و این بازیکن را راضی به تمدید کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала