Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال در جستجوی اسپانسری جدید؛ پیشنهاد 150 میلیونی عربستانی‌ها برای تیم زنان

© REUTERS / Juan MedinaБолельщики на матче "Барселона" - "Реал Мадрид"
Болельщики на матче Барселона - Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.02.2021
عضو شوید
ویروس کرونا در تمام جوانب انسانی از جمله ورزش و فوتبال تاثیر اقتصادی منفی گذاشته و تیم بزرگ رئتال مادرید نیز از این قاعده مستثنی نیست.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید به دنبال افزایش بودجه خود است تا بتواند از تاثیرات منفی بحران کرونا و نبود هواداران کم کند.

نشریه تایمز گزارش داده است که شرکت عربستانی "القدیه" که تملک بزرگترین شهر بازی و مرکز تجاری عربستان را به عهده دارد و در نظر دارد که این مرکز تفریحی را به یک قطب گردشگری در نزدیکی شهر ریاض عربستان تبدیل کند، پیشنهادی ده ساله به ارزش مجموعا 150 میلیون یورو برای اسپانسر شدن برای تیم زنان رئال مادرید ارائه کرده است.

مدیران رئال مادرید با نمایندگان شرکت عربستانی ملاقات کرده اند هر چند که هنوز چیزی قطعی نشده است. در حقیقت گفته می شود که این شرکت قرار است که به اسپانسر اصلی تیم زنان رئال مادرید تبدیل شود.

​رئال مادرید در یک سال اخیر به خاطر بحران کرونا بیش از 300 میلیون یورو ضرر داشته و مدیران رئال سخت به دنبال راهکارهایی برای جبران این ضرر هستند. 

دولت عربستان در سالهای اخیر سخت تلاش کرده است که وجهه جهانی خود را بهبود ببخشد. آنها با هزینه های هنگفت میزبان تورنمنت هایی نظیر سوپرجام اسپانیا یا سوپرجام ایتالیا شده اند، مسابقات اسبدوانی برگزار می کنند و ... اما باید دید که در نهایت آیا رئال مادرید حاضر به همکاری با آنها می شود یا نه.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала