Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اعتیاد بازیکن تیم ملی انگلیس به قرص خواب‌آور

© Depositphotos.com / KorzeniewskiБолеутоляющие таблетки
Болеутоляющие таблетки - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.02.2021
عضو شوید
یک روزنامه انگلیسی مدعی شده است که یکی از بازیکنان لیگ برتر که نامش فاش نشده است قرص های خواب آور را با الکل ترکیب میکند.

به گزارش اسپوتنیک، پیش از این به بازیکنان فوتبال در مورد خطرات احتمالی و کشنده مصرف قرص های خواب آور نسخه ای و نوشیدن الکل به عنوان نوشیدنی نشه آور هشدار داده شده بود.

به گزارش نشریه سان، اکنون یک ستاره سه شیرها زوپی کولین که برای معالجه بی خوابی استفاده می شود را در بازار سیاه خریداری کرده و در مهمانی های غیرقانونی قرص ها را با شامپاین و ودکا مخلوط می کند.

این گزارش ادعا می کند که دوستان این فوتبالیست می ترسند اگر به او برای تست های قرص های کنترل شده کلاس C لیگ برتر کمک نشود، وی دوران ورزشی خود را خراب خواهد کرد.

منبعی که در یک مهمانی شکستن قانون کرونا شرکت کرده بود به The Sun گفت: "من باور نمی کردم و به دوستم که هم تیمی است، متوسل شدم."

"او به من گفت که به همین دلیل است که او چنین کاری کرده است. او به قرص اعتیاد دارد. هم تیمی ها و دوستانش واقعاً نگران هستند. این کاملاً روی بازی او تأثیر می گذارد.

حالت نا متعادل بازیکن از چهره اش معلوم بود و روی یک میز قهوه می رقصید. او کاملا از حال اصلی خود خارج شده بود و نمی دانست چه می کند یا چه می گوید. "

​داروهای خواب آور به طور گسترده ای از طریق پزشکان یا آنلاین در دسترس است و در لیست مواد ممنوعه آژانس جهانی ضد دوپینگ [WADA] وجود ندارد.

آنها معمولاً برای کمک به بازیکنان در خوابیدن بعد از هجوم آدرنالین در مسابقاتی که در شب برگزار میشود، استفاده می شوند، اما وقتی با الکل مخلوط می شوند نیز نشه زیاد تولید می کنند.

با این حال، مصرف آنها به صورت تفریحی اثرات مضر دارد، از جمله وابستگی و احتمال مصرف بیش از حد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала