Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هالند به رئال نه، به بارسا می‌رود؟+عکس

© REUTERS / WOLFGANG RATTAY Borussia Dortmund PSJ oyunu
 Borussia Dortmund PSJ oyunu - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.02.2021
عضو شوید
یک نشریه کاتالان از امکان پیوستن ارلینگ هالند به بارسلونا به جای رئال مادرید خبر داده است.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه موندو دپورتیوو چاپ بارسلونا تیتر «هالند در بین خواسته‌ها» را به روی جلد برد و از مهاجم نروژی به عنوان گزینه‌ای ایده آل برای بارسلونا صحبت کرد.

 البته شرایط مالی تیم آبی‌اناری‌ها اصلا خوب نیست و باید دید امکان خرید این بازیکن که حداقل 100 میلیون یورو هزینه دارد شدنی است یا خیر.

این در حالیست که رئال مادرید وضعیت جذب کیلیان امباپه و ارلینگ هالند را زیر نظر دارند اما به نظر میرسد که اولویت ابتدا با جذب این غول نروژی است.

با توجه به مشکلات اقتصادی بعد از شیوع کرونا هیچ تیمی توانایی جذب هم زمان هالند و امباپه را ندارد و این مسئله برای مادریدی ها غیر ممکن است.

رئال مادرید میخواهد هزینه هزینه جذب این بازیکنان را با فروش ایسکو، بیل و مارسلو تامین کند و به نظر میرسد که رئال مادرید با خروج رایگان آن ها نیز مشکلی ندارد. ( تا مقدار حقوق پرداختی کاهش پیدا کند ) رئال مادرید به شدت به دنبال استخدام این دو فوق ستاره جوان است.

سران این باشگاه به دنبال آغاز انقلابی هستند و به نظر میرسد هالند و امباپه تمایل زیادی نیز برای حضور در برنابئو دارند. از طرفی  غیر از بارسلونا ، سیتی و چلسی نیز به دنبال جذب هالند هستند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала