Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان به شنیدن خبر بد عادت کرده است، بنزما به جدال آتالانتا نمیرسد

© AFP 2023 / FILIPPO MONTEFORTEکریم بنزما و زین الدین زیدان
کریم بنزما و زین الدین زیدان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.02.2021
عضو شوید
منبع خبری نزدیک به باشگاه رئال مادرید میگوید مصدومیت بنزما جدی تر از آن است که گفته شده و این بازیکن فرانسوی به جدال چهارشنبه شب در لیگ قهرمانان نمیرسد.

به گزارش اسپوتتیک، در ادامه دور رفت مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، چهارشنبه شب رئال مادرید در زمین آتالانتا به مصاف این تیم ایتالیایی میرود.

بدترین خبر ممکن برای زیدان این است که بنزما شرایط بازی را پیدا نکرده و نمیتواند در این دیدار تیمش را همراهی کند.

آ اس در حالی این ادعا را کرده که در حال حاضر 9 بازیکن اصلی رئال مادرید به دلیل مصدومیت از میادین دور هستند و نبود بنزما در خط حمله مشکلات این تیم در فاز هجومی را نیز بیشتر خواهد کرد.

بنزما امشب در دیدار تیمش مقابل رئال وایادولید قطعا به میدان نخواهد رفت و حالا نیز روزنامه آ اس گفته پزشکان تیم از رسیدن این بازیکن به بازی چهارشنبه شب تا امید هستند.

بنزما در دیدار گذشته تیمش برابر والنسیا از ناحیه همسترینگ مصدوم شده و به نظر میرسد با توجه به لیست بلند بالای مصدومان رئال، زیدان دیگر روی بازیکنان مصدوم خود ریسک نمیکند و تا بهبودی کامل از آنان استفاده نخواهد کرد.

بنزما با 12 گل بهترین گلزن رئال مادرید محسوب میشود و بدون شک عدم حضور در بازی امشب و چهارشنبه میتواند ضربه سختی از لحاظ فنی به رئال بزند.

زیدان مجبور است در غیاب او روی ماریانو دیاز برای بازی در نوک خط حمله حساب باز کند.

در کنار بنزما، راموس، کارواخال، میلیتائو، اودریوزولا، مارسلو، والورده، هازارد و رودریگو لیست بلند بالای مصدومان رئال را تشکیل میدهند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала