Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چراغ سبز یونایتد برای جذب دوباره هالند

© REUTERS / FABIAN BIMMERارلینگ هالند Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020 Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal
ارلینگ هالند  Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020  Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.02.2021
عضو شوید
منچستر یونایتد "می تواند این تابستان دوباره سعی کند تا ارلینگ هالند را به خدمت بگیرد".

به گزارش اسپوتنیک، اوله گونار سولسشر سرمربی منچستریونایتد می گوید تیمش از پشتوانه لازم برای تبدیل شدن به یک تیم "بسیار موفق" برخوردار است و ممکن است به دنبال خریدهای زیادی در این تابستان باشد.

روملو لوکاکو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.02.2021
ورزش
کدام مهاجم زوج هالند در بارسا میشود؟

مالکان یونایتد به دلیل عدم توجه در پنجره های نقل و انتقالات اخیر به خرج نکردن برای جذب بازیکن به شدت مورد انتقاد هواداران قرار دارند.

یکی از بزرگ ترین انتقادات ناکامی بر سر خرید جیدون سانچو ستاره دورتمند است که یونایتد نتوانست در معامله با مدیران آلمانی موفق شود.

با این حال و بر اساس گزارش روزنامه میرور، یونایتد و سولسشر در این تابستان به دنبال آرزوهای بزرگ هستند و امیدوارند بتوانند ارلینگ ستاره بی چون و چرای این روزهای فوتبال اروپا را به دست بیاورند.

سرمربی یونایتد در نشست خبری قبل از دیدار با نیوکاسل در خصوص جذب بازیکن جدید برای تیمش گفت: ما در تابستان آینده برنامه داریم تا با جذب بازیکنان جدید و خوب، منچستریونایتد را به تیم قوی و قدرتمند تبدیل کنیم.

وی ادامه داد: برای رسیدن به بازیکنان باید خیلی دقت کنیم زیرا این ستاره ها بستگی به عملکرد باشاه دارد، در مورد نام شان چیزی نمیگویم، اما باشگاه قدرت این را دارد.

سرمربی شیاطین سرخ در ادامه گف: " باید اضافه کنم که مالکان از باشگاه و من حمایت می کنند. ما در حال بهتر شدن هستیم ولی باید بهتر از سال گذشته باشیم و در نیمه نهایی ها و فینال خود را رقیب جدی تری معرفی کنیم. امیدوارم که بتوانیم تیم را بهتر کنیم."

یونایتد در حالی در تابستان برای خرید ستاره ها آمادگی میگیرد که سال گذشته با پرداخت 120 میلیون پوند برای سانچو مخالفت کرد، ولی حالا آنطور که پیداست در این تابستان میتواند این بازیکن را با قیمتی ارزان تر به دست بیاورد.

در خصوص هالند نیز یونایتد علاقه مند او بود و سولسشر برای راغب کردن هم وطنش ناکام بود که در نهایت وی در زمستان 2020 تنها با 17 میلیون پوند به دورتمند پیوست و درخشش فوق العاده اش باعث شده تا تمام تیم های بزرگ نام اروپا به دنبال او باشند.

منچستر یونایتد پس از سیتی در لیگ برتر رد رده دوم است و 10 امتیاز نیز بین آنان اختلاف امتیاز است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала