Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شاگرد و استاد دوباره هم میرسند؟ پی اس جی هم کین را میخواهد

© AP Photo / Anthony DevlinTottenham Hotspur's Harry Kane celebrates scoring his side's third goal of the game during their English Premier League soccer match against Burnley at Turf Moor, Burnley, England, Saturday, Dec. 23, 2017.
Tottenham Hotspur's Harry Kane celebrates scoring his side's third goal of the game during their English Premier League soccer match against Burnley at Turf Moor, Burnley, England, Saturday, Dec. 23, 2017. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.02.2021
عضو شوید
پاریسی ها در صورتی که ستاره های خود را از دست بدهند، به دنبال جذب ستاره تاتنهام خواهند رفت.

به گزارش اسپوتنیک، پاری سن ژرمن در این تابستان هری کین را به عنوان هدف اصلی خود در نقل و انتقالات قرار داده است و آماده است تا در صورت جدایی کیلیان امباپه یا نیمار از غول فرانسوی این ستاره ملی پوش تاتنهام را به خدمت بگیرد.

کین تنها بازیکن لیگ برتر انگلیس است که در این فصل تعداد گل و پاس های گلش دو رقمی است.

به گزارش میرور هری کین به صورت متدوام با پوچتینو سرمربی پی اس جی از طریق واتساپ در ارتباط است و بر اساس این گزارش، پس از انتخاب او به عنوان سرمربی پاریسی ها، وی به او تبریک گفته است.

میرور در حالی به این گزارش پرداخته است که احتمال جدایی امباپه و نیمار در پایان فصل از پی اس جی وجود دارد و اگر این اتفاق رخ دهد احتمال زیادی وجود دارد که پی اس جی یک ستاره در حد و اندازه این ستاره ها به تیم اضافه کند.

پی اس جی تمایل دارد هری کین را با 150 میلیون پوند به خدمت بگیرد.

در کنار پاریسی ها، منچستر سیتی نیز یکی دیگر تیم هایی است که وضعیت کین برای جانشینی آگوئرو 32 ساله دنبال میکند و به نظر میرسد این تابستان او در میان چندین پیشنهاد قرار داشته باشد.

دانیل لوی رئیس تاتنهام در صورتی که کین را با قیمت 150 میلیون به فروش برساند، پس از امباپه (163 میلیون پوند) و نیمار (200 میلیون پوند) کین را به سومین فروش گران قیمت در تاریخ فوتبال تبدیل خواهد کرد.

این بازیکن 27 ساله در 319 بازی در تمام مسابقات برای تاتنهام 209 گل به ثمر رسانده است.

بیشترین و مهم ترین موضوعی که کین را آزار میدهد، عدم قهرمانی با تیم است. او علی رغم درخشش با تاتنهام تا کنون موفق به کسب جام نشده است. تاتنهام حتی با سرمربیگری پوچتینو دو سال پیش به فینال لیگ قهرمانان هم رسید، اما در نهایت قهرمانی را به لیورپول واگذار کرد.

هری که هفته ای 200000 پوند از تیم لندنی معاش میگیرد تا سال 2024 با سپرز قرارداد دارد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала