Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رفتن گریزمن به بارسا اشتباه بود

© REUTERS / VALENTYN OGIRENKOBarcelona's Antoine Griezmann celebrates scoring their fourth goal in November 2020
Barcelona's Antoine Griezmann celebrates scoring their fourth goal in November 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.02.2021
عضو شوید
جرمی متئو مدافع سابق تیم بارسلونا اعلام کرده در اواخر دوران فوتبالش در بارسلونا حس خوبی نداشته چون حمایت نمی‌شد.

به گزارش اسپوتنیک، عدم حمایت متئو دقیقا مثل اتفاقی است که حالا برای لنگله به دلیل اشتباهش در آخرین بازی بارسلونا افتاده. متئو همچنین معتقد است گریزمان اشتباه کرد به بارسلونا پیوست.

متئو در جدیدترین گفت و گوی خود به RAC1 گفته: در سال آخر حضورم در بارسلونا دوران بسیار سختی داشتم. حس این را داشتم که مقصر شکست در تورین من هستم اما نمی دانم چرا همه به جای ۱۱ نفر تیم به سراغ من آمدند. در رختکن احساس تنهایی می‌کردم. هیچ کس از من حمایت نکرد. از نظر من این فوتبال نیست. حالا هم همه می خواهند لنگله را بکشند و من می‌دانم که این چه معنایی می‌دهد. او سعی دارد تا تلاش کند و همه چیز را تغییر دهد. او می‌خواهد بیشتر تلاش کند.

​یکی دیگر از بازیکنانی که در بارسلونا هنوز به یک ستاره تبدیل نشده و برخی می گویند او از حضورش در بارسلونا لذت نمی‌برد آنتوان گریزمان است. متئو در این رابطه می‌گوید: او در سطحی که در اتلتیکو بود، نیست. فکر می‌کنم اشتباه کرد که به بارسلونا پیوست. در اتلتیکو مادرید او یکی از بازیکنان مهم تیم بود و نمی‌دانم که او چنین جایگاهی در بارسلونا دارد یا خیر.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала