Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کیمیچ بهتر از مسی و رونالدو؟

© REUTERS / Paul HannaReal Madrid - Bayern Münich - Joshua Kimmich
Real Madrid - Bayern Münich - Joshua Kimmich - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.02.2021
عضو شوید
شب گذشته در جریان برد 4 بر یک بایرن مونیخ در خانه لاتزیو، کیمیچ رکوردی خارق العاده را به نام خود ثبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، یاشوا کیمیچ بین تمام بازیکنانی که در لیگ قهرمانان بازی کرده‌اند توانسته بیشترین برد را در 50 بازی ابتدایی‌اش کسب کند. رکوردی که رونالدو و مسی هم نتوانسته‌اند به آن دست یابند.

شب گذشته 2 تیم بایرن مونیخ و لاتزیو در چهارچوب لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند که نتیجه این دیدار برتری قاطعانه بایرنی ها با 4 گل مقابل تک گل لاتزیویی‌ها بود. نکته مهم در این بازی اما رکوردشکنی کیمیچ  بود.

یاشوا کیمیچ 26ساله شب گذشته توانست سی و هشتمین برد خود در 50 بازی ابتدایی خود در لیگ قهرمانان به دست آورد. سریع‌تر از هر بازیکن دیگری.

 یعنی هیچ بازیکنی مثل کیمیچ  نتوانسته در 50 بازی ابتدایی به 38 برد برسد و همه کمتر از این تعداد توانسته‌اند در 50 بازی اول‌شان به برد برسند.

رکورد قبلی هم در دستان یکی از هم‌تیمی‌های  کیمیچ در بایرن و تیم ملی آلمان یعنی توماس مولر بوده. مولر در 50 بازی اول خود در لیگ قهرمانان اروپا 36 برد کسب کرد. مانند کاسمیرو و 36 برد او در 50 بازی ابتدایی. مارک آندر ترشتگن، کارواخال، ایسکو و مارسلو هم دیگر نفراتی هستند که بیشترین برد (35 برد) را در 50 بازی ابتدایی خود در لیگ قهرمانان به دست آورده‌اند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала