Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نگاهی به بازی های تلخ بارسا ؛ تقریبا هیچ امیدی برای کسب جام نیست

© REUTERS / Marcelo Del PozoEl capitán del FC Barcelona Leonel Messi
El capitán del FC Barcelona Leonel Messi - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.02.2021
عضو شوید
روزنامه سپورت در گزارشی ویژه به فرصت سوزی های بارسا در این فصل اشاره کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، عملکرد بارسا در فاصله دو ماه گذشته از سال 2021 شاید به قیمتی تمام شود که این تیم در این فصل فوتبالی هیچ جامی کسب نکند.

شاگردان کومان پس از دست دادن قهرمانی سوپر کاپ، تساوی نا امید کننده کادیز و دور شدن از اتلتیکومادرید، شکست دو بر صفر برابر سویا در نیمه نهایی کوپا دل ری و از همه مهم تر شکست سنگین 4 بر 1 برابر پی اس جی در لیگ قهرمانان وضعیت خوبی را دنبال نمیکنند و احتمال دارد خیلی زود تمام جام های این فصل فوتبالی را به حریفان واگذار کنند.

روزنامه سپورت چاپ کاتالان به 9 دلیل اشاره کرده که بارسا در وضعیت کنونی قرار داده است.

در ادامه به صورت جداگانه به این 9 نکته میپردازیم.

نخستین شکل فصل

شاگردان رونالد کومان در هفته ششم در حالی برابر ختافه به میدان رفتند که رئال مادرید دو روز قبل مقابل کادیز شکست خورده بود. همان شکست یک بر صفر برابر حریف نشان داد بارسا از پتانسیل کافی برای کسب پیروزی در مسابقات برخوردار نیست.

شکست در ال کلاسیکو

فقط یک هفته بعد رئال مادرید به نیوکمپ آمد و با برتری 3 بر 1 در این دیدار زنگ خطر را هم خانه و در هم باشگاه به صدا در آورد.

شکست در واندا و مادرید

کمتر از یک ماه پس از باخت به لوس بلانکوس، بارسای کومان یک تساوی تلخ برابر آلاوس و در ادامه نیز یک شکست دیگر در مسابقه بعدی بزرگ اسپانیا برابر اتلتیکو مادرید داشتند.

شکست برابر کادیز

کادیز که به تازگی به عنوان غول کش فوتبال در اسپانیا معرفی شده موفق شد همان طوری که رئال را شکست داد، از سد بارسای آشفته هم بگذرد تا کماکان شکست ناپذیری اش را در طی دو فصل گذشته برابر بارسا حفظ کند.

باخت به یووه و از دست دادن صدر

در حالی که بارسلونا به نظر میرسید در لیگ قهرمانان تیم متفاوتی است، اما در آخرین بازی مرحله گروهی در جدالی که رونالدو با یوونتوس این بار به نیوکمپ آمده بود مسابقه را با نتیجه سنگین 3 بر 0 واگذار کرد تا تیم کومان بعنوان تیم دوم به مرحله یک هشتم راه پیدا کند.

همین دوم شدن نیز باعث شد تا بارسا به پی اس جی بخورد.

از دست رفتن قهرمانی در سوپر کاپ

بارسلونا در حالی که رئال مادرید و اتلتیکو از گردانه تورنمت 4 جانه سوپر کاپ کنار رفته بودند، خود را با یک پیروی ارزشمند برابر سوسیداد به فینال این رقابت را رساند، اما در قهرمانی این جام هم ناکام شد.

بارسا در حالی به بیلبائو در فینال باخت که اگر قهرمان میشد، روحیه و انگیزه مضافی به این تیم تزریق میشد.

شکست در نیمه نهایی کوپا دل ری

دیگر جامی که بارسا شانس قهرمانی در آن را دارد و اکنون راه سختی برای رسیدن به فینال دارد کوپا دل ری است.

در حالی که هم رئال و اتلتیکو از مسابقات حذف شدند، بارسا خود را به 4 تیم رساند و در دیدار رفت برابر سویا در مرحله نیمه نهایی با دو گل مغلوب شده است و حالا برای صعود باید با اختلاف 3 گل در نیوکمپ به برتری برسد. البته این کار همچین آسان به نظر نمیرسد.

شکست سنگین مقابل پاری سن ژرمن

شکست خانگی 4-1 مقابل قهرمان فرانسه در دیدار رفت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان، شوک بزرگی را به فوتبال جهان وارد کرد و بلوگرانا را برای صعود به دور بعد فوق العاده نا امید کرده است.

این اتفاق و در صورتی که بارسا نتواند دوباره مقابل پی اس جی معجزه ای رقم بزند، شاید با قیمت جدایی مسی از این تیم تمام شود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала