Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیروزی دشوار زیدان در برگامو؛ مندی هم بازیکن اخراج کرد و هم گل زد

© REUTERS / ALBERT GEAرئال مادرید
رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.02.2021
عضو شوید
تیم فوتبال رئال مادرید در شبی که حریفش 78 دقیقه 10 نفره بود به سختی در مقابل آتالانتا به برتری رسید.

به گزارش اسپوتنیک، در ادامه دور رفت مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان از ساعت 12:30 دقیقه بامداد پنجشنبه تیم های آتالانتا و رئال مادرید در ورزشگاه جویس شهر برگامو در ایتالیا به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با تک گل فرلاند مندی به سود رئالی ها به پایان رسید.

رئال مادرید در شبی که مصدومان زیادی داشت و حتی هیچ بازیکنی در نوک خط حمله اش نیز وجود نداشت، با ترکیب کورتوا، وازکز، واران، ناچو، مندی، کاسمیرو، کروس، مودریچ، آسنسیو، ایسکو و وینیسیوس وارد میدان شده بود.

نیمه نخست این مسابقه در حالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که داور در یک صحنه مشکوک و کاملا سختگیرانه در دقیقه 18 فرولر بازیکن تیم آتالانتا را بخاطر خطا به روی مندی مدافع رئال با کارت سرخ مستقیم از بازی اخراج کرد.

در ادامه رئال نیز با وجود ایجاد فرصت های فراوان روی دروازه حریفش نتوانست به گل برسد و دو تیم در نیمه نخست با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

با شروع نیمه دوم رئال از 10 نفره شدن حریفش استفاده زیادی کرد و موقعیت های زیادی را به روی دروازه حریف ایجاد کرد، اما بیشتر حملات تیم بی مهاجم زیدان به در بسته خورد.

پس از این که زیدان با آوردن دیاز و دو بازیکن جوان فشار حملات را بیشتر کرد، سرانجام در دقیقه 86 به گل برتری رسید تا دست خالی از برگامو به مادرید برنگردد.

در شبی که رئال از نبود یک مهاجم تمام کننده رنج میبرد، مندی ستاره فرانسوی کهکشانی ها بود که با شوتی سرکش از پشت محوطه جریمه ناجی زیدان و گل پیروزی بخش نماینده اسپانیا را به ثمر برساند.

رئال در حالی پیروز شد که در بازی برگشت به دلیل محرومیت نمیتواند از کاسمیرو استفاده کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала