Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پسر طلایی در چه صورت دورتمند را ترک میکند؟

© REUTERS / FABIAN BIMMERارلینگ هالند Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020 Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal
ارلینگ هالند  Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020  Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.02.2021
عضو شوید
بر اساس ادعای مدیر ورزشی باشگاه دورتمند، تیم آلمانی تمایلی برای فروش ستاره تیمش ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، مایکل زورک مدیر ورزشی دورتمند میگوید با وجود صحبت های اخیر مینو رایولا مبنی بر علاقه 10 باشگاه بزرگ اروپایی به ارلینگ هالند ستاره این روزهای فوتبال اروپا، این بازیکن نمیخواهد از جمع زردپوشان جدا شود.

رایولا اخیراً به بی بی سی گفته است که حداکثر ده باشگاه بزرگ اروپایی به دنبال جذب این مهاجم نروژی هستند که چهار باشگاه یونایتد، سیتی، چلسی و لیورپول نیز از انگلیس و لیگ برتر هستند.

حالا زورک در پاسخ به صحبت های رایولا به هواداران دورتمند اطمینان داد که "هالند نمی تواند و نمی خواهد تیمش را تغییر دهد.

زورک در پاسخ صحبت های رایولا گفت: دورتموند از داشتن هالند خوشحال است و تیم برای حفظ او تمام تلاشش را خواهد کرد. او اخیرا ارزش های خود را به ما ثابت کرده است و با گل های سرنوشت سازی که برای ما زده، نشان داد جه بازیکن ارزشمندی است.

وی گفت: "او هنوز تا سال 2024 با ما قرارداد دارد. فقط می توانم بگویم كه ما برای حفظ او تلاش خواهیم کرد و من معتقدم که او در دورتموند احساس ناراحتی نمی کند. "

وی در پایان گفت: هدف ما در این فصل گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان است و حتی اگر این سهمیه را نگیریم نیز هالند با ما خواهد بود.

 از سویی روزنامه بیلد گفته مدیران دورتمند در صورتی که موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نشوند، کار بسیار سختی برای حفظ این مهاجم نروژی خواهند داشت. در صورت جدایی هالند از دورتموند، او احتمالا رکورد فروش این باشگاه را خواهد شکست، رکوردی که فعلا در دست عثمان دمبله با انتقال 130 میلیون یورویی به بارسلونا است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала