Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ سرمربی سابق مسی جانشین بوآش در مارسی شد

© AP Photo / Ricardo MazalanLionel Messi, right, talks to coach Jorge Sampaoli during a training session of Argentina at the 2018 soccer World Cup in Bronnitsy, Russia, Tuesday, June 19, 2018
Lionel Messi, right, talks to coach Jorge Sampaoli during a training session of Argentina at the 2018 soccer World Cup in Bronnitsy, Russia, Tuesday, June 19, 2018 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.02.2021
عضو شوید
خورخه سامپائولی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال المپیک مارسی انتخاب شد.

به گزارش اسپوتنیک، چند هفته پیش بود که ویلاش بوآش پرتگالی به دلیل ایجاد اختلاف با مدیران تیم فرانسوی از هدایت المپیک مارسی کنار رفت.

پس از کناره گیری اوضاع در این تیم حتی رو به وخامت رفت و اعتراض هواداران به دلیل وضعیت بد باشگاه به درگیری، خشونت و حتی حمله به تمرین این تیم نیر رسید.

در نهایت مدیران این تیم یک سرمربی با تجربه که روی نیمکت تیم های سویا در لالیگا و تیم ملی آرژانتین نشسته است را به عنوان جانشین بوآش پرتگالی به عنوان سرمربی جدید تیم شان انتخاب کردند.

با این حال تغییراتی در قسمت مدیریتی نیز در این تیم ایجاد شده و طی صحبت های مالک تیم فرانک مک کورت، از این پس مدیر باشگاه، پابلو لونگوریا به عنوان رئیس باشگاه فعالیت خواهد کرد.

تیم فوتبال المپیک مارسی پس از گذشت 26 هفته از رقابت های لوشامپیونه فرانسه با 38 امتیاز در رده هفتم جدول است و تنها شانس این تیم در این فصل رقابت ها گرفتن سهمیه اروپایی است.

مارسی فردا در دیدار هفته 27 رقابت ها در جدالی حساس به مصاف رقیب دیرینه اش المپیک لیون خواهد رفت و سامپائولی برای نخستین بار روی نیمکت این تیم خواهد نشست.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала