Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اگر مسی به MLS بیاید پاهای او را می بوسم

© REUTERS / Albert GeaLionel Messi, futbolista argentino
Lionel Messi, futbolista argentino - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.02.2021
عضو شوید
این روزها بازار اظهار نظر در مورد حضور احتمالی لیونل مسی در لیگ آمریکا داغ شده است.

به گزارش اسپوتنیک، فرانکو جارا مهاجم سابق تیم ملی فوتبال رژانتین که اکنون در تیم فوتبال دالاس در لیگ ایالات متحده بازی می کند صحبت جالبی را در خصوص آینده لیونل مسی کرده است.

قرارداد مسی در پایان فصل تمام میشود و او از ماه جون بازیکن آزاد به حساب می آید.

حتی اگر او در پایان این فصل بارسا را ترک کند، بعید است که به همین زودی راهی لیگ آمریکا شود، زیرا مسی از میان غول های فوتبالی اروپا پیشنهاد بازی دارد و رفتن به MLS چندان عاقلانه به نظر نمیرسد.

با این حال جارا در خصوص مسی به وب سایت به 90MIN گفت: اگر مسی برای بازی به [MLS] بیاید، من پاهایش را می بوسم." "این اتفاق دیوانه کننده است.

وی ادامه داد: در طول دوران بازی و زمانی که من در تیم ملی بودم، این شانس را داشتم که با بازیکنان بزرگی هم پا شوم، اما مسی کاملا متفاوت بود.

او با امیدواری گف: زلاتان ابراهیموویچ، هیگواین و بازیکنان بزرگ دیگری را با خود داشته پس باید به آمدن مسی هم امیدوار بود.

به نظر من برای مسی و رونالدو بازی در لیگ آمریکا یک فرصت خوب برای زندگی کردن است.

او در پایان صحبت های جالش همچنین گفت: ما دوست داریم برای غذا خوردن بیرون برویم، به سینما برویم، برای خرید به سوپرمارکت برویم ... و از این بابت آمریکا بهترین جای ممکن است.

روز گذشته جیوانی دوس سانتوس هم بازی سابق مسی که در حال حاضر در تیم لوسانجلس گلکسی آمریکا بازی میکند گفته بود مسی روزی به لیگ آمریکا می آید و امیدوار است تا او را با پیراهن لوسانجلس ببیند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала