Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا یک تیم معمولی است

© AFP 2023 / LLUIS GENEبارسلونا اف سی
بارسلونا  اف سی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.02.2021
عضو شوید
کارلوس بیانچی، بازیکن سابق تیم پاری سن جرمن و تیم ملی آرژانتین که سابقه زیادی هم در مربیگری دارد درباره شرایط فعلی بارسلونا صحبت کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، کارلوس بیانچی در جدیدترین گفت و گوی خود به لو پاریزین گفته: "بارسلونا یک تیم معمولی است. شما می‌توانید در لالیگا مشاهده کنید که آن‌ها سوم هستند و ۵ امتیاز با اتلتیکو فاصله دارند که اخیرا در لیگ قهرمانان مقابل چلسی شکست خورده. نتیجه بازی بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن، من را شگفت زده نکرد. پاریسی‌ها بازی خوبی انجام می‌دادند اما بارسلونا در مرحله‌ای قرار دارد که باید ممنون مسی باشد."

بیانچی در ادامه افزود: "چرا امباپه به راحتی هت‌تریک کرد؟ به خاطر خط دفاع بارسلونا. امباپه مقابل دست قرار گرفت که بازیکنی بین‌المللی نیست. در ضمن آیا واقعا لنگله یک مدافع عالی است؟ پیکه هم که چند ماه بازی نکرده بود. اگر بارسلونا در دیدار برگشت هم اینگونه بازی کند ۵ یا ۶ گل دریافت خواهد کرد. ماجرای مسی؟ نمی‌دانم چه پیش خواهد آمد اما دوست دارم بازی‌اش را مشاهده کنم. او من را سرگرم می‌کنند. او پیر شده اما هنوز توانایی دریبل تمام بازیکنان حریف را دارد. هنوز بازیکن فوق‌العاده‌ای است. مثل رونالدو و زلاتان. امباپه یا هالند؟  هالند گلزن بهتری است اما امباپه ۲ یا ۳ سال دیگر بهترین بازیکن دنیا می‌شود. او بیشتر از یک گلزن است. او فضا می‌خواهد و فکر نمی‌کنم در تیمی مثل منچستر سیتی که بیشتر دوست دارد پاس بدهد و توپ را در اختیار داشته باشد موفق شود."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала