Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واران از رئال جدا می‌شود؟

© REUTERS / Paul HannaSoccer Football - La Liga Santander - Real Madrid vs FC Barcelona - Santiago Bernabeu, Madrid, Spain - December 23, 2017 Barcelona’s Lionel Messi in action as Real Madrid’s Raphael Varane attempts to block
Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid vs FC Barcelona - Santiago Bernabeu, Madrid, Spain - December 23, 2017 Barcelona’s Lionel Messi in action as Real Madrid’s Raphael Varane attempts to block - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.02.2021
عضو شوید
طبق ادعای روزنامه اسپانیایی باشگاه رئال مادرید به پیشنهادهای دیگر تیم ها برای جذب رافائل واران گوش خواهد داد.

به گزارش اسپوتنیک، قرارداد رافائل واران مدافع میانی فرانسوی رئال مادرید در تابستان 2022 به پایان می رسد و تا مذاکرات برای تمدید قرارداد او تا به حال ناموفق بوده است.

 به همین خاطر چون سران رئال تمایل ندارند این بازیکن را به شکل رایگان از دست بدهند، در صورت موفق نبودن مذاکرات برای تمدید، مدافع فرانسوی خود را در تابستان به فروش خواهند رساند.

روزنامه آ اس چاپ مادرید و نزدیک به باشگاه رئال میگوید که رئال مادرید تصمیم گرفته است پیشنهاداتی که برای فروش رافائل واران به دستشان می رسد را بررسی کند.

​مادریدی ها بر این باورند که واران در سن 27 سالگی به اوج پختگی در فوتبال رسیده و آینده درخشانی پیش رو دارد. به همین خاطر دوست ندارند این بازیکن را به شکل مجانی از دست بدهند.

 قیمت این بازیکن در سایت ترنسفر مارکت در حدود 70 میلیون یورو تخمین زده شده است و پیش بینی می شود مادریدی ها برای فروش مدافعشان مبلغی در همین حدود را طلب کنند.

با وجود تمام این صحبت ها، سران رئال همچنان امیدوارند واران در مورد شرایط خود تجدید نظر و قراردادش را تمدید کند. با این وجود اگر تا تابستان پیش رو این اتفاق نیافتد، گزینه خرید واران فعال خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала